تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...

استقلال ۱۵ میلیارد به سازمان لیگ بدهکار است

براساس توافق باشگاه استقلال با سازمان لیگ فوتبال، قرار بوده که پس از هر بازی سهم ۳ میلیاردی این سازمان از تبلیغات محیطی پرداخت شود، اما این پرداخت پس از بازی با مس رفسنجان اتفاق نیفتاد.

کد خبر: ۱۱۸۴۴۸
۱۴:۲۶ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

سازمان لیگ

دیدارنیوز: با پاس نشدن چک تبلیغات محیطی کارگزار باشگاه استقلال برای بازی با مس رفسنجان، بدهی این باشگاه به سازمان لیگ افزایش یافت.

استقلال شنبه این هفته در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت. این باشگاه در این بازی خانگی که با پیروزی ۳ بر ۲ آبی‌پوشان به پایان رسید، تبلیغات محیطی را در اختیار داشت.

براساس توافق باشگاه استقلال با سازمان لیگ فوتبال قرار بوده که پس از هر بازی سهم ۳ میلیاردی این سازمان از تبلیغات محیطی پرداخت شود، اما این پرداخت پس از بازی با مس رفسنجان اتفاق نیفتاد.

پیش از این چک‌های تبلیغات محیطی کارگزار استقلال برای چهار دیدار خانگی پاس نشده بود تا این باشگاه ۱۲ میلیارد تومان به سازمان لیگ فوتبال بدهکار باشد و حالا با پاس نشدن چک بازی با مس رفسنجان، این بدهی به ۱۵ میلیارد افزایش یافت.

البته باشگاه پرسپولیس مشکل مشابهی با سازمان لیگ فوتبال ندارد چرا که طبق ادعای مسوولان این سازمان کارگزار پرسپولیس در همان ابتدای کار با پرداخت ۴۲ میلیارد تومان، سهم سازمان لیگ را پیش‌پیش پرداخت کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی