تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

رسانه روسی: جوکوویچ دوباره دستگیر شد!

نواک جوکوویچ با وجود پیروزی در دادگاه امروز و لغو اخراجش از استرالیا، بنا بر اعلام یک رسانه روسی دوباره دستگیر شده است. جوکوویچ که برای شرکت در تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۲ به این کشور رفته بود با وجود داشتن نامه معافیت پزشکی عدم تزریق واکسن کرونا نتوانست وارد خاک این کشور شود.

کد خبر: ۱۱۸۴۳۶
۱۳:۳۳ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

تنیس آزاد استرالیا

دیدارنیوز: دولت استرالیا بهترین تنیس‌باز مرد جهان را دوباره دستگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری چمپیونات روسیه؛ پدر نواک جوکوویچ تنیس‌باز صربستانی و نفر نخست رده‌بندی مردان جهان مدعی شد که پسرش دوباره در استرالیا دستگیر شده است.

هنوز جزئیات دقیق دلیل دستگیری نواک جوکوویچ روشن نیست.

بر اساس این گزارش؛ دولت استرالیا با وجود برنده شدن نواک جوکوویچ در دادگاه ملبورن می‌تواند این تنیسور را از کشورش اخراج کند. جوکوویچ که برای شرکت در تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۲ به این کشور رفته بود با وجود داشتن نامه معافیت پزشکی عدم تزریق واکسن کرونا نتوانست وارد خاک این کشور شود.

چمپیونات روسیه همچنین نوشت: دولت استرالیا اذعان کرد نواک جوکوویچ بر اساس عدالت پروسه‌ای در دادگاه ملبورن توانست پیروز شود. با این وجود دولت استرالیا معتقد است نواک جوکوویچ نمی‌تواند معافیت قانونی برای عدم تزریق واکسن کرونا داشته باشد. دولت بر همین اساس در حال بررسی دوباره لغو ویزای جوکوویچ و اخراجش (دیپورت) از استرالیا است.

در این بین گفتنی است؛ جوکوویچ در صورت اخراج از استرالیا با محرومیت سه سال عدم سفر به این کشور مواجه نخواهد شد و می‌تواند در تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۳ شرکت کند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: نواک جوکوویچ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی