تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

ادعای جنجالی روزنامه رکورد درباره طارمی +عکس

یک نشریه پرتغالی مدعی شد ستاره تیم ملی ایران و باشگاه پورتو، علاقه داشت راهی بنفیکا شود. روزنامه رکورد چاپ لیسبون دقایقی پیش خبری را در سایت خود منتشر کرد و مدعی شد که مهدی طارمی دوست داشت که به تیم بنفیکا بپیوندد، ولی این اتفاق رخ نداد.

کد خبر: ۱۱۸۴۳۴
۱۳:۲۴ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

رکورد

دیدارنیوز: روزنامه مشهور پرتغالی ادعای جنجالی در خصوص ستاره کشورمان مطرح کرد.

مهدی طارمی که در تیم پورتو به یک مهره تاثیرگذار و مهم بدل شده و در این فصل در می‌خواهد قهرمان پرتغال شود، با ادعای عجیبی از روزنامه پرتغالی مواجه شد.

روزنامه رکورد چاپ لیسبون دقایقی پیش خبری را در سایت خود منتشر کرد و مدعی شد که مهدی طارمی دوست داشت که به تیم بنفیکا بپیوندد، ولی این اتفاق رخ نداد.

روزنامه رکورد نوشت: شنیده‌ها از باشگاه ریوآوه حاکی از این است که طارمی فقط می‌خواست راهی بنفیکا شود و ترجیحش بازی در تیم عقاب‌ها بود تا اینکه به پورتو یا اسپورتینگ لیسبون منتقل شود. این اتفاق البته رخ نداد و ستاره ایرانی در تابستان ۲۰۲۰ با ۴.۷۳ میلیون یورو به پورتو پیوست.

ادعای جنجالی روزنامه رکورد درباره طارمی +عکس

طارمی در پورتو تاکنون ۷۴ بازی انجام داده و آمار خیره کننده ۳۴ گل و ۲۶ پاس گل به ثبت رسانده است.

منبع: فارس
برچسب ها: مهدی طارمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی