تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله لیدرها در خواب زمستانی فدراسیون و سازمان لیگ؛

باز هم بازیکنان را «کتک» می‌زنیم!

فوتبال پرحاشیه کشورمان بار دیگر شاهد یک اتفاق عجیب بود؛ حمله لیدرها به رختکن یک تیم و کتک زدن بازیکنان در لیگی که همچنان نامش حرفه‌ای است!

کد خبر: ۱۱۸۳۴۱
۱۵:۰۹ - ۱۹ دی ۱۴۰۰

لیدرهای فوتبال

دیدارنیوز: در میان غفلت متولیان فوتبال کشور لیدر‌ها به رختکن تیم لیگ برتر حمله می‌کنند و سپس با خیال راحت تهدید‌های خودشان را ادامه می‌دهند.

پس از دیدار دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان تعدادی از لیدر‌های نفت مسجد سلیمان که به آبادان رفته بودند، وارد رختکن شده و اقدام به درگیری و ضرب و شتم شاگردان فراز کمالوند کردند.

پس از این اتفاق که بازتاب گسترده‌ای میان اهالی فوتبال داشت، یکی از لیدر‌های نفت مسجدسلیمان با انتشار فیلمی در فضای مجازی حمله به رختکن و کتکاری با بازیکنان را تایید کرد. این فرد همچنین اعلام کرد بازهم این اتفاق رخ خواهد داد!

این لیدر در بخشی از صحبت‌های خودش می‌گوید: "... از خجالت علی عبدالله زاده و دو سه بازیکن دیگر در آمدیم. به خاطر هواداران انتقاد کردیم و آن‌ها در روی ما ایستادند و کتک خوردند! باز هم از این بیشتر کتک می‌خورند! ولی کسی به ما خط نداده و به خاطر تیم شهر و هواداران این کار را کردیم... "

مشخص نیست متولیان فوتبال کشور به چه کاری مشغولند که شاهد چنین نابسامانی‌هایی هستیم. سازمان لیگ که همواره برای ورود تماشاگران به استادیوم‌ها توپ را به زمین ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت می‌اندازد، چرا پاسخ روشنی در خصوص حضور لیدر‌های تیم‌ها در مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول نمی‌دهد؟ آیا مسئولان سازمان لیگ خودشان را در به وجود آمدن بی نظمی‌های زیاد مانند اتفاق دیشب که کم و بیش در اکثر مسابقات لیگ برتر و لیگ آزادگان وجود دارد، مقصر نمی‌دانند؟

ضمن اینکه جای خالی نظارت مسئولان فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن در برگزاری مسابقات به خوبی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبالی که خودش را موظف به پاسخگویی به مجلس به عنوان یک نهاد نظارتی در کشور نمی‌داند، آیا اوضاع جامعه تحت مدیریت خودش را نیز نباید کنترل کند؟ شاید بهتر باشد که فدراسیون فوتبال فقط به هماهنگی سفر‌های برون مرزی تیم‌ملی و تهیه هواپیمای اختصاصی بپردازد و مدیریت جامعه فوتبال را به نهاد‌های نظامی و ... بسپرد تا از این پس شاهد این نباشیم که یک لیدر بدون داشتن تخصص در امور ورزش فوتبال، خودش را محق در مسائل فنی تیم بداند و در نقش سرمربی بازیکنان تیم را بازخواست نکند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی