تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وضعیت مهاجم پرسپولیس امروز مشخص می‌شود

وضعیت عیسی آل‌کثیر که در دیدار روز گذشته پرسپولیس و پدیده در مشهد دچار آسیب دیدگی و مجبور به ترک میدان شد، امروز با انجام معاینه پزشکی مشخص می‌شود. مصدومیت آل‌کثیر خبر بدی برای سرخپوشان است و گل‌محمدی امیدوار است این آسیب دیدگی جدی نباشد.

کد خبر: ۱۱۸۲۷۵
۱۰:۴۱ - ۱۹ دی ۱۴۰۰

پرسپولیس

دیدارنیوز: عیسی آل کثیر روز گذشته و در بازی با پدیده آسیب دید و شدت آسیب دیدگی او به حدی بود که در دقیقه ۵۱ بازی تعویض شد و جای خود را به مهدی عبدی داد. 

عیسی آل کثیر که بدون برخورد با بازیکنی مصدوم شد و به نظر می‌رسد به هنگام دویدن دچار چالش شده از ترس مصدومیت از ناحیه رباط یا مینیسک ترجیح داد زمین بازی را ترک کند و میزان مصدومیت او امروز با معاینه پزشک متخصص و هم چنین تصویربرداری از پایش مشخص می‌شود. 

کادر پزشکی و کادر فنی تیم امیدوار است این مصدومیت جزیی باشد چرا که در غیر اینصورت مصدومیت از ناحیه رباط و مینیسک او را مدتی از ترکیب تیم دور خواهد کرد، به خصوص اگر با پارگی رباط مواجه شده باشد. عیسی آل کثیر بعد از حضور در پرسپولیس ۶ ماه به دلیل رای صادره از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا دور از میادین بود و مصدومیت جدید می‌تواند این چالش را برای او تکرار کند. 

بعد از بازی زمزمه‌هایی مبنی بر مصدومیت او از ناحیه رباط وجود داشت و حتی در اردوی تیم پدیده نیز این خبر پیچیده شد، اما نوع مصدومیت و هم چنین میزان آسیب دیدگی این مهاجم امروز و بعد از معاینه دقیق پزشکی مشخص خواهد شد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: عیسی آل کثیر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی