تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رونمایی ترکیه از جنگنده بومی تا سال ۲۰۲۳

رجب طیب اردوغان اعلام کرد این کشور تا سال ۲۰۲۳ از جنگنده بومی خود رونمایی می‌کند. رئیس جمهوری ترکیه گفت که این کشور هم‌اکنون علاوه بر تأمین نیاز داخلی، نیاز‌های دفاعی دوستان و متحدان خود را هم تأمین می‌کند.

کد خبر: ۱۱۸۱۰۳
۰۹:۵۲ - ۱۷ دی ۱۴۰۰

ترکیه

دیدارنیوز: رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که دولتش تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۳ از جنگنده بومی خود رونمایی کند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که دولتش تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۳ از جنگنده بومی خود رونمایی کند.

وی افزود که این جنگنده از سال ۲۰۲۵ به پرواز درخواهد آمد و در سال ۲۰۲۹ ابزار اصلی نیروی هوایی ترکیه خواهد بود.

رئیس جمهوری ترکیه گفت که از زمان بر سر کار آمدن حزب عدالت و توسعه در سال ۲۰۰۲ بودجه دفاعی ترکیه از ۵.۵ میلیارد دلار به ۷۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.

اردوغان افزود که فروش محصولات صنایع دفاعی ترکیه نیز در این مدت از یک میلیارد دلار به ۱۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.

وی گفت که شمار پروژه‌های صنایع دفاعی در دو دهه گذشته از ۶۲ پروژه به ۷۵۰ پروژه افزایش یافته و صادرات ترکیه در این عرصه از ۲۴۸ میلیون دلار به ۳ میلیارد و ۲۲۴ میلیون دلار رسیده است.

رئیس جمهوری ترکیه گفت که این کشور هم‌اکنون علاوه بر تأمین نیاز داخلی نیاز‌های دفاعی دوستان و متحدان خود را هم تأمین می‌کند.

رجب طیب اردوغان اعلام کرد که این کشور در تولید پهپاد جزو یکی از ۳ کشور برتر جهان است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی