تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

میادین میوه و تره‌بار تهران فردا تا ظهر باز هستند

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار تهران، فردا (پنج‌شنبه شانزدهم دی) مصادف با سالروز شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) تا ظهر، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

کد خبر: ۱۱۸۰۱۱
۱۶:۰۱ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

میادین میوه و تره‌بار تهران

دیدارنیوز ـ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به این مناسبت، اعلام کرد: ۲۶۷ میدان و بازار میوه و تره‌بار تهران به منظور آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان در تأمین ارزاق و مایحتاج عمومی مورد نیاز، از ساعت ۸ صبح تا ساعت یک ظهر فردا، فعال و مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان می‌باشند، ضمن اینکه روز جمعه هفدهم دی نیز از ساعت ۸ صبح تا ساعت یک ظهر، باز خواهند بود.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، هنگام مراجعه به میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا حد امکان فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: قیمت میوه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی