تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ساعی: می‌خواهم از تجربیات پولادگر استفاده کنم

رییس جدید فدراسیون تکواندو از محمد پولادگر رییس سابق این فدراسیون درخواست کرد در کنار وی بماند تا از تجربیات زیاد او در این رشته ورزشی استفاده کند. ساعی امروز به عنوان رییس جدید فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

کد خبر: ۱۱۷۹۷۷
۱۳:۴۸ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

تکواندو پولادگر

دیدارنیوز: رئیس فدراسیون تکواندو گفت: از پولادگر بابت زحمات سال‌های گذشته تشکر می‌کنم و معتقدم تمام اتفاق‌های خوب در زمان او رخ داده است.

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه، ۱۵ دی ماه) به ریاست بنیامین شکوه‌فر در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که هادی ساعی با کسب ۲۹ رای از مجموع ۵۶ رای توانست ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شود.

هادی ساعی پس از اینکه به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، اظهار داشت: از پولادگر بابت زحمات سال‌های گذشته تشکر می‌کنم. تمام اتفاق‌های خوب در زمان او رخ داده و من به عنوان ورزشکار تمام افتخاراتم را در زمان پولادگر به دست آوردم.

وی ادامه داد: از تمام خانواده تکواندو می‌خواهم پشت هم باشند، چراکه اگر تکواندو نبود ما اصلاً با هم دوست نبودیم و الان اینجا نبودیم، پس باید پشت هم باشیم. از پولادگر می‌خواهم با ما باشد و درخواست می‌کنم در کنار من حضور داشته باشد تا از تجربیات او استفاده کنم.

رئیس جدید فدراسیون تکواندو عنوان کرد: قصد ندارم کسی را از این خانواده دور کنم و از همه می‌خواهم بیایند و کمک کنند. در پایان برای تمام اهالی تکواندو آرزوی موفقیت دارم.

منبع: فارس
برچسب ها: هادی ساعی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی