تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

درگذشت دوقلو‌های مشهور تلویزیونی بر اثر کرونا

دوقلو‌های «بوگدانوف» پیشتازان برنامه‌های علمی تلویزیون فرانسه به فاصله ۶ روز قربانی کرونا شدند.

کد خبر: ۱۱۷۹۴۲
۱۰:۵۳ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

درگذشت دوقلو‌های بوگدانوف

دیدارنیوز ـ دوقلو‌های بوگدانوف، پیشتازان برنامه‌های علمی تلویزیون فرانسه به فاصله ۶ روز قربانی کرونا شدند.

برادران بوگدانوف که از دهه ۸۰ در مقام پیشگامان طرح ساده مسائل پیچیده علمی در برنامه‌های تلویزیونی شناخته شده و در سال‌های بعد با عمل‌های «زیبایی» و چهره‌های عجیب و غریب، شهرتی جهانی کسب کرده بودند، به فاصله ۶ روز از یکدیگر و در پی ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.

ایگور بوگدانوف ۷۲ ساله شامگاه دوشنبه سوم ژانویه، تنها ۶ روز پس از گریشکا، برادرش و به علت عوارض ناشی از بیماری کووید-۱۹ درگذشت. هیچکدام از این دو برادر واکسینه نشده بودند و به گفته نزدیکانشان مطمئن بودند که با توجه به سبک زندگی به شدت سلامت و رعایت پروتکل‌های اجتماعی، به ویروس کرونا مبتلا نمی‌شوند.

خانواده این دو برادر درباره علت مرگ اظهار نظری نکرده، اما گریشکا ۲۸ دسامبر و پس از چندین روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در پاریس جان باخت.

دوقلو‌های بوگدانوف در دهه ۱۹۸۰ با برنامه علمی-تخیلی «زمان ایکس» در فرانسه به شهرت رسیدند. آن‌ها صورت‌های خود را با جراحی زیبایی به شکل آدم فضایی درآوردند و به بخشی از خاطره مشترک فرانسوی‌های میانسال امروز تبدیل شدند.

این دو برادر سرشناس در سال‌های بعد از سوی پژوهشگران فرانسوی و حتی آمریکایی به کپی‌کاری در تز‌های دکترا و دست‌کم یکی از کتاب‌های خود متهم شدند.

منبع: فارس
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی