تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اعتراض معاون حقوقی استقلال به اظهارات سرخپوشان

یکی از مسوولان باشگاه استقلال معتقد است پرسپولیسی‌ها نباید در مسائلی که به صورت مستقیم به آنها مربوط نیست، دخالت کنند. این در حالی است که آبی‌های پایتخت برای حل مشکل سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تلاش خواهند کرد.

کد خبر: ۱۱۷۸۶۱
۱۳:۲۹ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

استقلال پرسپولیس

دیدارنیوز: معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: برای مشکل مجوز بازی دو بازیکن تیم فوتبال استقلال از راهکار‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.

فرشید سمیعی درباره اعلام سازمان لیگ مبنی اینکه سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تا اسفندماه مجوز بازی کردن در استقلال را دارند و پس از آن مشمول سربازی می‌شوند، اظهار داشت: راهکار‌های قانونی این موضوع مشخص است. پرونده کفالت مرادمند تشکیل شده، به او در ابتدا کفالت ۳۰ ماهه موقت می‌دهند و سپس دایم خواهد شد. سیاوش یزدانی هم یا سرباز قهرمان خواهد شد یا مورد دیگری هم وجود دارد که در حال پیگیری هستیم. کار‌ها را انجام می‌دهیم و اگر یکسری شیطنت‌ها صورت نگیرد، به صورت قانونی مشکل را حل خواهیم کرد.

وی در مورد حضور مسئولان استقلال و پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل صدور بیانیه علیه یکدیگر گفت: در این جلسه، حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی و دیگر افراد صحبت کردند و قرار شد تیم‌ها در مسائلی که به صورت مستقیم به آن‌ها مرتبط نیست، اظهارنظر نکنند. از درِ کمیته انضباطی بیرون آمدیم، دو ساعت بعد مربیان پرسپولیس بار دیگر صحبت‌هایی را مطرح کردند. شب گذشته نیز یکی از بازیکنان پرسپولیس حرف‌هایی زد. ما به کمیته انضباطی اعتراض داریم که چرا وقتی درخواست می‌کنند، از سوی تیم‌های دیگر رعایت نمی‌شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ارکان قضایی فدراسیون باید خودشان را نشان دهند. از حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی و همینطور کمیته اخلاق می‌خواهیم ورود کنند. اینطور نمی‌شود که از صبح تا شب بیانیه بدهند و اتفاقی نیفتد، اما همین که از طرف استقلال کسی صحبت کند، او را به کمیته انضباطی بکشانند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: فرشید سمیعی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی