تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اقدام شهرداری علیه اتوبوس‌خوابی بی‌خانمان‌ها

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران از قول زاکانی برای جمع کردن اتوبوس‌های مستقر برای کارتن خواب‌ها خبر داد و گفت البته قرار است این اتوبوس‌ها را جمع کنند و این افراد را در مکانی دیگر سامان دهند.

کد خبر: ۱۱۷۸۵۴
۱۲:۵۰ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

اقدام شهرداری علیه اتوبوس‌خوابی بی‌خانمان‌ها

دیدارنیوز ـ مهدی چمران در واکنش به اتوبوس خوابی گفت: فضای عمومی تبلیغاتی به ویژه خبرگزاری‌های خارجی بر مسئله اتوبوس خوابی متمرکز شده و خبرگزاری‌های خارجی یادشان رفته که زباله گرد‌های لندنی یا دیگر کشور‌ها چگونه زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه البته اتوبوس جای استراحت نیست گفت: حتی فیلمی منتشر شده که یک اتوبوس خواب به راننده می‌گوید بخاری بزن، اما می‌گویند نداریم؛ و به او پتو می‌دهند البته مسئله دریافت پول مطرح نیست و عده‌ای درمانده به اتوبوس‌ها پناه می‌آورند.

وی با بیان اینکه در گذشته به یاد دارید که برخی از این افراد را به زور به گرمخانه‌ها می‌بردند تا در سرمای تابستان جانشان را از دست ندهد که فیلمهایش هم منتشر شد، گفت: البته من با زاکانی صبحت کردم و قرار شد شنبه یا یکشنبه بساط اتوبوس‌هایی که در شب محل خواب افراد است جمع کنند، چون اتوبوس بهداشتی نیست و صبح که این افراد بیدار می‌شوند چه کنند؟ مشکلاتی هم در این زمینه وجود دارد، اما دقت کنید هر کاری کنیم از کار ما برداشت دیگری می‌شود و تبلیغات جهانی علیه ماست و زیر ذره بین رسانه‌های داخلی و خارجی هستیم.

وی افزود: البته قرار است این اتوبوس‌ها را جمع کنند و این افراد را در مکانی دیگر سامان دهند.

وی با اشاره به وعده شهرداری برای توسعه همراه سرا‌ها گفت: البته کار خیر است، اما صرفا وظیفه شهرداری نیست و بهتر است که به افراد جامانده کمک شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرده بود برای کمک به افراد بی خانمان و کارتن خواب که تمایل به حضور در گرمخانه‌ها ندارند در میادین اصلی اتوبوس مستقر کرده اند تا برای فرار از سرما، شب را در این اتوبوس‌ها به صبح برساند.

منبع: اقتصاد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی