تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رتبه‌بندی معلمان به مرحله تهیه آیین‌نامه رسید

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه منتظر بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در شورای نگهبان هستیم، گفت: برای افزایش سرعت کار، تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی را هم آغاز کردیم.

کد خبر: ۱۱۷۸۲۷
۱۰:۴۵ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

آخرین جزئیات از وضعیت رتبه‌بندی معلمان

دیدارنیوز ـ یوسف نوری در خصوص آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: در حال حاضر شورای نگهبان در حال بررسی نظام رتبه‌بندی است و منتظر نتیجه هستیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برای اینکه سرعت کار را افزایش دهیم، تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان را آغاز کردیم و به محض ابلاغ مصوبات رتبه‌بندی، گروه‌های ممیزی را تعیین خواهیم کرد.

نوری در پاسخ به این پرسش که اجرای رتبه‌بندی معلمان از چه زمانی خواهد بود، گفت: در مصوبه مجلس ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ذکر شده است و به طور طبیعی از اول مهر ۱۴۰۰ اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: مجلس ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای رتبه‌بندی پیش‌بینی کرده است که امیدواریم اقدامات اجرایی آن هم با سرعت انجام شود و معلمان از امتیازات رتبه‌بندی بهره‌مند شوند و در کیفیت آموزش نیز مؤثر باشد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی