تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واژگونی خودروی اتباع بیگانه غیرمجاز در مسیر خاش - ایرانشهر۸ کشته برجا گذاشت

فریبرز راشدی، مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در مسیر خاش - ایرانشهر هشت کشته و ۱۶ مجروح برجا گذاشت.

کد خبر: ۱۱۷۸۱۲
۰۸:۳۴ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

واژگونی خودروی اتباع بیگانه

دیدارنیوز ـ فریبرز راشدی، مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهارداشت: این حادثه بامداد امروز در کیلومتر ۶۰ محور خاش- ایرانشهر به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: در این حادثه خودرو پژو ۴۰۵ که حامل ۲۴ تبعه غیرمجاز بوده به علت سرعت بالا خودرو واژگون شده که هشت نفر از سرنشینان آن در دم جان خود را از دست دادند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بعد از اعلام حادثه بلافاصله تکنسین‌های اورژانس از پایگاه‌های همجوار به محل مورد نظر اعزام شده و با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته در زمینه تعداد مجروحان، با ۶ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی خاش منتقل شدند.

گفتنی است: خودرو‌های حامل موادسوختی قاچاق و اتباع بیگانه که بسیاری از آن‌ها پلاک ندارند و یا پلاک‌هایشان را با گِل و رنگ مخدوش می‌کنند و رانندگان آن‌ها نیز تخصص لازم در سرعت را ندارند معمولا واژگون می‌شوند یا با خودرو‌هایی که از طرف مقابل در حرکت هستند برخورد می‌کنند.

این قبیل خودرو‌ها پس از حادثه دچار آتش سوزی می‌شوند که راننده و سرنشین این خودرو‌ها و یا خودرو‌های مقابل با بدترین شکل ممکن در آتش می‌سوزند و جان می‌سپارند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی