تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پرسپولیس دوباره در لباس قهرمانی!

سرخپوشان پایتخت با برتری مقابل تراکتور به رقیب سنتی خود نزدیک شدند.

کد خبر: ۱۱۷۸۱۰
۰۸:۱۵ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

پرسپولیس دوباره در لباس قهرمانی!

دیدارنیوز: پرسپولیس بعد از شروعی متزلزل در این فصل، دوباره روی دور افتاده و در هفته‌های اخیر، عملکردی فوق العاده داشته است.

پرسپولیس با پیروزی مقابل تراکتور، جایگاهش را در رده دوم جدول حفظ کرد و حالا، در یک قدمی استقلال است. آن‌ها امیدوارند تغییر رای کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف درباره بازی‌های گل‌گهر، سرخپوشان را به صدر جدول لیگ برساند. فارغ از رای کمیته استیناف اما، عملکرد پرسپولیس در هفته‌های اخیر نشان می‌دهد این تیم دوباره در سطح یک مدعی جدی ظاهر شده است. پرسپولیس در لیگ بیست و یکم، شروع خوبی نداشت و در بسیاری از بازی‌ها، متزلزل بود. آن‌ها تا هفته پنجم، فقط دو برد داشتند. یحیی گل‌محمدی پس از چند بار تغییر سیستم و چینش نفرات، سرانجام توانست راه موفقیت در فصل جدید را هم پیدا کند و پرسپولیس، دوباره یک ماشین پیروزی است.

پرسپولیسی‌ها در ۸ بازی اخیرشان، ۶ برد و ۲ مساوی داشته‌اند. یعنی توانسته‌اند ۲۰ امتیاز از ۲۴ امتیاز ممکن را بگیرند و موفق‌ترین تیم لیگ در این بازه زمانی هستند. دو مساوی آن‌ها، مقابل استقلال و هوادار رقم خورد. در دربی تهران، پرسپولیس و استقلال نمایشی محتاطانه داشتند و مساوی مقابل هوادار هم، حاصل اشتباهاتی عجیب بود. اشتباهاتی که در بازی با صنعت نفت، پیکان و بازی امروز با تراکتور هم ادامه داشت و می‌توانست کار دست پرسپولیس بدهد.

یکی از دلایل اوج‌گیری پرسپولیس در هفته‌های اخیر هم، برنامه بازی‌های این تیم است. پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی، بدشانس بود و قرعه سختی مقابل مدعیان لیگ داشت. از بین هشت تیم بالای جدول مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، فولاد و گل‌گهر در هفته‌های ابتدایی روبروی پرسپولیس قرار گرفتند. پرسپولیس بجز فولاد، نتوانست هیچکدام از آن‌ها را شکست دهد. پرسپولیس البته در هفته‌های اخیر، مقابل تیم‌های بالا نشین هم عملکرد بهتری داشته است. آن‌ها از سه بازی با استقلال، سپاهان و پیکان، دو برد و یک مساوی به دست آوردند. پیروزی مقابل پیکان و سپاهان، در بازی‌های خارج از خانه به دست آمد.

پرسپولیس حالا امیدوار است بدون تغییر حکم کمیته استیناف هم، بتواند نیم فصل را در صدر جدول به پایان برساند. با تیمی که خوب موقعیت می‌سازد و قدر امتیازات را مقابل حریفان کوچک و بزرگ می‌داند. آن‌ها در ۲ بازی پایانی، باید روبروی دو تیم انتهای جدولی پدیده و فجرسپاسی قرار بگیرند. پیروزی در این بازی‌ها، نیم فصل را با آمار ۸ برد در ۱۰ مسابقه پایانی برای پرسپولیس تمام می‌کند. آن‌ها می‌توانند با عملکردی بدون اشتباه تا پایان نیم فصل، نشان دهند هنوز شبیه یک تیم قهرمان هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی