تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ واکنش چین، تل‌آویو را ناامید کرد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ واکنش چین، تل‌آویو را ناامید کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

اعلام جزئیات اجرای طرح بنزینی دولت از سه هفته آینده

سرپرست منطقه آزاد قشم با تشریح جزئیات اجرای طرح بنزینی دولت در این جزیره از ساخت سه ساله پل خلیج فارس توسط قرارگاه خاتم در صورت تامین منابع مالی خبر داد.

کد خبر: ۱۱۷۷۰۴
۱۴:۳۷ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

اعلام جزئیات اجرای طرح بنزینی دولت

دیدارنیوز ـ افشار فتح اللهی در نشست خبری با اشاره به اینکه جزیره قشم از ۲۰ کشور دنیا بزرگتر است، اظهار کرد: متاسفانه تاکنون با وجود موقعیت ژئوپولتیک جزیره قشم، این منطقه به لحاظ لوجستیگ حمل و نقل ذخایر نفت و گاز و گردشگری رشد آن چنانی نداشته است.

وی با بیان اینکه توسعه‌های گذشته قشم بدون برنامه متوازن بوده و در واقع یک توسعه کاریکاتوری بوده است، افزود: براساس نقشه راهی که تدوین کرده ایم توسعه جزیره قشم در سه برنامه کوتاه مدت (۱۴۰۱) میان مدت (۱۴۰۴) و بلندمدت (۱۴۰۸) انجام می‌شود.

سرپرست منطقه آزاد قشم در خصوص اجرای طرح بنزینی دولت در این جزیره، گفت: هدف طرح بنزینی دولت رساندن یارانه به اقشار ضعیف است براین اساس در جزایر قشم و کیش این طرح پایلوت اجرا و به هر نفر ۱۵ لیتر بنزین تخصیص می‌یابد. به عنوان مثال یک خانواده ۴ نفره که خودرو داشته و ۶۰ لیتر دریافت می‌کند و امروز هم همان ۶۰ لیتر را به ان‌ها اختصاص می‌دهند قیمت بنزین تغییر نخواهد کرد.

فتح اللهی ادامه داد: این یک اتفاق میمون بوده و عین عدالت است. پس از آنکه نتایج اجرای این طرح ارزیابی شود دولت درباره اجرای آن در کشور تصمیم گیری خواهد کرد.

وی جمعیت قشم را حدود ۱۶۷ هزار نفر اعلام کرد و گفت: طرح جدید بنزینی به صورت پایلوت ابتدا در کیش عملیاتی می‌شود و طی دو تا سه هفته بعد در قشم اجرایی خواهد شد.

سرپرست منطقه آزاد قشم همچنین از برنامه ریزی برای تبدیل قشم به هاب بانکرینگ منطقه خبر داد و گفت: درصورت تامین منابع مالی پل خلیج فارس توسط قرارگاه خاتم الانبیا طی دو تا سه سال خواهد شد.

برچسب ها: قیمت بنزین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی