تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور طی امروز

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و وزش باد شدید در بیشتر نقاط کشور طی امروز (۱۲ دی‌ماه) خبر داد.

کد خبر: ۱۱۷۶۵۱
۰۹:۴۸ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

بارش برف و باران

دیدارنیوز ـ صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره پیش­‌بینی بارندگی در کشوراظهارکرد: یکشنبه (۱۲دی ماه) در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی استان‌های یزد و اصفهان بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت پیش‌­بینی می‌­شود.

وی افزود: در استان‌های جنوبی و جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان وقوع رگبار و رعد و برق و در استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، مرکزی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده مورد انتظار است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد:‌دوشنبه (۱۳دی ماه) در غالب مناطق کشور بارش رخ خواهد داد. شدت بارش یکشنبه (۱۲دی ماه) در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و دوشنبه (۱۳دی ماه) در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود:سه شنبه (۱۴دی ماه) عمده بارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان و سواحل دریای عمان خواهد بود و در شمال شرق، شرق، مرکز، جنوب و شمال غرب کشور بارش پراکنده خواهیم داشت.

ضیاییان ادامه داد: چهارشنبه (۱۵دی ماه) دوباره در غالب مناطق کشور بارش رخ خواهد داد. شدت بارش در این روز در استان‌های ساحلی خزر است. پنجشنبه (۱۶دی ماه) سامانه بارشی در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان سبب بارش می‌شود.

وی با اشاره به مواج بودن دریای خزر در سه روز آینده اظهار کرد: در دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید است. خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان در سه روز آینده و دریای خزر در روز‌های دوشنبه (۱۳دی ماه) و چهارشنبه (۱۵دی ماه) مواج خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۳دی‌ماه) ابری و در بعضی ساعات بارش باران و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای۵ و حداکثر دمای۸ درجه سانتیگراد و طی سه­ شنبه (۱۴ دی‌ماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۲و۱۳ دی‌ماه) بندرعباس با دمای ۲۱ و ۲۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای یک درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی