تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

سیل واردات واکسن توطئه است؟

سیامک مره صدق، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: اگر ما می‌خواهیم در مذاکرات موفق باشیم، نیازمند قهرمانانی مثل شهید سلیمانی هستیم و بدون امثال او بزرگ‌ترین دیپلمات‌های دنیا هم موفق نخواهند بود.

کد خبر: ۱۱۷۵۶۳
۱۰:۰۱ - ۱۱ دی ۱۴۰۰

توطئه سیل واردات واکسن

دیدارنیوز ـ سیامک مره صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: متأسفانه بعضا یک سری مسائل را فراموش می‌کنیم، آن هم اینکه در زمینه دیپلماسی، ما وقتی قوی و قدرتمند خواهیم شد که از توان نظامی، دفاعی و اقتصادی بالایی برخوردار باشیم؛ چرا که متأسفانه در دیپلماسی امروز کسی گوشش بدهکار عدالت و حقیقت و حرف منطقی نیست و عملا قوای اقتصادی و نظامی طرفین مبنای کار است بدون آنکه حتی با هم درگیر شوند.

وی افزود: اگر ما می‌خواهیم در مذاکرات موفق باشیم، نیازمند اسطوره‌هایی مثل شهید سلیمانی هستیم و بدون افرادی مثل شهید سلیمانی بزرگ‌ترین دیپلمات‌های دنیا هم در هیچ مذاکره‌ای موفق نخواهند بود؛ چراکه پشتوانه آن‌ها قوی نیست.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: تا زمانی که تولید واکسن کرونا در ایران به حد منطقی نرسیده بود، غربی‌ها به ما واکسن نمی‌دادند و اینکه امروز واکسن در اختیار ما قرار می‌گیرد ثمره توانمندی ما در حوزه تولید واکسن کروناست.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: واقعیت این است که باید مراقب باشیم که این سیل واردات واکسن به ایران با این توطئه همراه نباشد که تولید داخل ما زمین زده شود و بعد غربی‌ها با این حیله اهداف خود را دنبال کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی