تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

سیل واردات واکسن توطئه است؟

سیامک مره صدق، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: اگر ما می‌خواهیم در مذاکرات موفق باشیم، نیازمند قهرمانانی مثل شهید سلیمانی هستیم و بدون امثال او بزرگ‌ترین دیپلمات‌های دنیا هم موفق نخواهند بود.

کد خبر: ۱۱۷۵۶۳
۱۰:۰۱ - ۱۱ دی ۱۴۰۰

توطئه سیل واردات واکسن

دیدارنیوز ـ سیامک مره صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: متأسفانه بعضا یک سری مسائل را فراموش می‌کنیم، آن هم اینکه در زمینه دیپلماسی، ما وقتی قوی و قدرتمند خواهیم شد که از توان نظامی، دفاعی و اقتصادی بالایی برخوردار باشیم؛ چرا که متأسفانه در دیپلماسی امروز کسی گوشش بدهکار عدالت و حقیقت و حرف منطقی نیست و عملا قوای اقتصادی و نظامی طرفین مبنای کار است بدون آنکه حتی با هم درگیر شوند.

وی افزود: اگر ما می‌خواهیم در مذاکرات موفق باشیم، نیازمند اسطوره‌هایی مثل شهید سلیمانی هستیم و بدون افرادی مثل شهید سلیمانی بزرگ‌ترین دیپلمات‌های دنیا هم در هیچ مذاکره‌ای موفق نخواهند بود؛ چراکه پشتوانه آن‌ها قوی نیست.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: تا زمانی که تولید واکسن کرونا در ایران به حد منطقی نرسیده بود، غربی‌ها به ما واکسن نمی‌دادند و اینکه امروز واکسن در اختیار ما قرار می‌گیرد ثمره توانمندی ما در حوزه تولید واکسن کروناست.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: واقعیت این است که باید مراقب باشیم که این سیل واردات واکسن به ایران با این توطئه همراه نباشد که تولید داخل ما زمین زده شود و بعد غربی‌ها با این حیله اهداف خود را دنبال کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی