تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

یک اقتصاددان خطاب به وزیر اقتصاد: لوکوموتیوتان دارد به ته دره می‌رود

در جریان سفر استانی دولت به قم، وزیر اقتصاد با جمعی از اساتید اقتصادی در دانشگاه قم جلسه‌ای برگزار کرد.

کد خبر: ۱۱۷۵۵۹
۰۹:۱۳ - ۱۱ دی ۱۴۰۰

 لوکوموتیوتان دارد به ته دره می‌رود

دیدارنیوز ـ در این جلسه که گفته می‌شود بسیار انتقادی بوده، بیشتر اساتید نقد‌های تندی به سیاست حذف ارز کالا‌های اساسی مطرح کرده‌اند.

سیدکاظم رجایی یکی از اساتید اقتصاد در این نشست خطاب به وزیر اقتصاد می‌گوید: این لوکوموتیو دارد ته دره می‌رود؛ پس از بحران بنزین ۱۳۹۸ ما به مردم گفتیم دولت مستقر که به دنبال تعامل با غرب بود مسئول این اقدام است. اگر در دولت رئیسی اقدام مشابهی رخ بدهد، این‌بار ما به مردم چه بگوییم؟ بیایید بعد از این جلسه من دست شما را می‌گیرم و به حاشیه شهر می‌برم؛ به شیخ‌آباد و شادقلی‌خان برویم. آنجا را ببینید مردم چه وضعی دارند. این مردم فردا یقه من و شما را می‌گیرند.

برچسب ها: اقتصاد ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
0
1
این اقتصاددان چند سالی بوده که در خواب خوش به سر میبرده و حالا چی شده یهو از خواب پریده ! بهش بگین ساعت خواب ! بیچاره نمیدونه اقتصاد چند سال پیش و تو دولت قبل به ته ته ته دره سقوط و خرد و خاکشیر شده بود و حالا این دولت داره از ته دره بیرونش میکشه ! حالا یهو این اقتصاد دان بیچاره بیدار شده و دیده اقتصاد بین زمین و هوا آویزونه اما نتوانسته تشخیص بده دارن میکشنش بالا .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی