تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

استقلال ۱ ـ فولاد صفر؛ آبی‌ها قهرمان ۲۰۲۱!

در دیگر بازی حساس هفته دوازدهم لیگ برتر، استقلال میزبان فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی است و مهم‌ترین دوئل این مسابقه می‌تواند بین فرهاد مجیدی و جواد نکونام باشد.

کد خبر: ۱۱۷۴۸۵
۱۸:۳۱ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

گزارش زنده: استقلال صفر ـ فولاد صفر

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در آخرین دیدار هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و فولاد در نبردی حساس و مهیج به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان برای حفظ صدرنشینی و افزایش اختلاف با سپاهان و همچنین حفظ فاصله ۳ امتیازی با پرسپولیس، به دنبال کسب یک پیروزی خانگی هستند.

تیم فرهاد مجیدی در هفته‌های گذشته روند خوب و رو به رشدی را در پیش گرفته و با ۳ پیروزی متوالی در لیگ برتر پای به زمین مسابقه می‌گذارد. آبی پوشان به عنوان یکی از تیم‌های بدون شکست لیگ در پی استفاده حداکثری از این دیدار خانگی هستند تا انتقام شکست در جام حذفی را نیز از فولادی‌ها بگیرند.

در سمت مقابل نیز تیم نکونام قرار دارد. سرمربی جوان خوزستانی‌ها مدت هاست که شکستی را تجربه نکرده است و امیدوار است تا بتواند با حفظ این روند خوب خود در تهران، برابر تیم سابقش دست پر زمین مسابقه را ترک کند و رتبه تیمش را نیز در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، امیر حسین حسین‌زاده، آرمان رمضانی، کوین یامگا و رودی ژستد

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، میلاد بدرقه، مهران موسوی، سینا شاه‌عباسی، صالح حردانی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا

دقیقه 11: ارسال خوب و دقیق مهدی پور به روی دروازه، کمی پشت نقطه پنالتی فرود آمد که حسین زاده بدون اینکه مزاحمی را در کنار خودش ببیند، با هوا برخاست و با یک ضربه سر خطرناک دروازه فولاد را تهدید کرد که توپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: لوسیانو پریرا با دریافت یک پاس خوب درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن را در مصافی تک به تک، حسینی به زیبایی مهار کرد.
دقیقه 24: استقلالی ها بلافاصله صاحب موقعیت شدند. ارسال مهدی پور به روی دروازه نصیب آرمان رمضانی شد که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30: ارسال بلند مهدی پور به روی دروازه نصیب یزدانی جلو کشیده شد و پاس او با سر در شرایطی بسیار ایده آل نصیب کوین یامگا شد ولی این بازیکن فقط سایه توپ را زد تا فرصت خوبی برای استقلال از دست برود.

دقیقه 45: دفع ناقص مدافعین فولاد پشت محوطه جریمه به عارف آقاسی رسید و شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

بازی دو تیم در نیمه دوم با احتیاط بیشتری آغاز شد و تا چند دقیق ابتدایی هیچ اتفاق نیفتاد

گل اول استقلال: در دقیقه 58 مهدی مهدی‌پور از فاصله حدود 25 متری یک شوت سنگین و کات‌دار زد که دست مرادیان هرگز به آن نرسید. این گل یخ بازی را شکست.

دقیقه 70: ارسال خوب پاتوسی در نزدیکی دروازه استقلال فرود آمد و یکی دو ضربه بازیکنان فولاد را اول حسنی دفع کرد و بعد راهی اوت شد. 

دقیقه 84: خطای سینا شاه‌عباسی روی مهدی‌پور در حالی که استقلال در موقعیت خوبی قرار داشت منجر به اعلام خطا و اخراج مدافع فولاد شد. ضربه کاشته را مهدی‌پور زد که گلر فولاد آن را مهار کرد.

دقیقه 90: خطای یامگا روی آبشک یک ضربه کاشته نصیب فولاد کرد. ضربه کاشته به کرنر رفت و در ادامه نیز مدافعان استقلال ضربه کرنر را دفع کردند.

دقیقه 94: فولاد فشار حملات خود را روی دروازه زیاد کرده تا شاید بازی را به تساوی بکشد. کرنر فولاد دوباره دفع شد.

بازی در نهایت در دقیقه 96 به پایان رسید و استقلال بازی بسیار مهمی را برد تا صدرنشینی جدول را به دست بیاورد و در پایان سال 2021، بالاتر از دیگر تیم‌ها قرار بگیرد. اگر لیگ قرار بود در سال 2021 تمام شود استقلال را می‌شد قهرمان 2021 معرفی کرد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی