تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خبر داد

آغاز ثبت نام وام دستیاری و ph.d

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام وام دستیاری و ph.d در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، خبر داد و گفت: شیوه نامه اعطای وام به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد و از ماه بعد دانشجویان معرفی شده می‌توانند برای دریافت وام اقدام کنند.

کد خبر: ۱۱۷۴۴۹
۱۲:۱۲ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

ثبت نام وام دستیاری و ph.d

دیدارنیوز ـ دکتر بهروز رحیمی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان نسبت به دانشجویان دستیاری و phd احساس مسئولیت می‌کند و همواره درصدد فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تحقق بستر‌های رفاهی برای این عزیزان است و بر هیچ کسی بوشیده نیست که این دانشجویان از زمان شروع بیماری همه گیر کووید ۱۹ در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس در حال ارائه خدمات و کمک رسانی به هموطنان خود هستند و بار سنگینی از درمان کشور را به دوش می‌کشند.

وی ادامه داد: سال گذشته بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک مهر و تفاهم نامه‌ای که در همین راستا امضا شد، به بیش از ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی وام قرض الحسنه به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اعطاء شد که خوشبختانه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این مبلغ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است و تعداد بیشتری از دانشجویان می‌توانند این وام را دریافت کنند.

رحیمی خاطر نشان کرد: به دانشجویانی که از سوی صندوق به بانک عامل معرفی می‌شوند، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه با سود ۴ درصد، به صورت یکجا داده خواهد شد که بازپرداخت آن بعد از تنفس هشت ماهه، در اقساطی ۳۴ تا ۳۶ ماهه خواهد بود.

به گفته وی، عملیات اجرایی و شیوه نامه وام دستیاری دوشنبه ۶ دی ماه به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد که در این شیوه نامه، شرایط گیرندگان این وام مشخص شده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تاکید کرد: دانشگاه‌ها تا تاریخ ۲۷ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغی دانشجویان را ثبت نام و اسامی متقاضیان خود را به صندوق رفاه دانشجویان اعلام کنند. ثبت نام اولیه و افتتاح حساب برای دریافت این وام به صورت الکترونیکی است و نیازی نیست دانشجویان به بانک مراجعه کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: دانشجویان متقاضی، مراحل افتتاح حساب و ثبت نام را می‌توانند از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک انجام دهند. حضور آن‌ها تنها برای ارائه و تکمیل مدارک و مباحث مربوط به ضامن است که دانشجو باید یکبار به بانک مراجعه کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی