تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مراقب کارت به کارت‌ها باشید

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر، در خصوص وقوع کلاهبرداری کارت به کارت توصیه هایی را به شهروندان ارائه کرد.

کد خبر: ۱۱۷۳۹۴
۱۹:۴۸ - ۰۷ دی ۱۴۰۰


مراقب کارت به کارت‌ها باشید

دیدارنیوز:
سرهنگ جوشن سهرابی، در این خصوص اظهار کرد: شهروندان می بایست در صورت دریافت هرگونه پیامک و برقراری تماس از سوی منابع یا افراد ناشناس به هیچ وجه فریب ادعای آنان را نخورده و به پای خود پرداز مراجعه نکنند.

وی افزود: ممکن است برخی افراد متقلب و کلاهبردار با سوء استفاده از وضعیت موجود با شهروندان تماس گرفته و با بهانه هایی همچون برنده شدن در قرعه کشی اپراتورهای تلفن همراه ، مسابقات رادیویی وغیره درخواست مبالغی به حساب آنان داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه برای دریافت هرگونه جایزه نیازی به مراجعه به دستگاه های خودپرداز نیست ، تصریح کرد: افراد شیاد پس از فریب سوژه های خود و کشاندن آنان به باجه عابر بانک ، موجودی حساب مخاطب خود را از طریق هدایت تلفنی مهندسی شده و انجام شگرد های متقلبانه به حساب غیر انتقال و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

 سهرابی در پایان به هموطنان توصیه کرد: مراقب درخواست تلفنی و حضوری افراد ناشناس برای انجام هرگونه عملیات بانکی انتقال وجه، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک بوده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کلاهبرداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی