تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مهماندار اخراجی یکی از مدیران راه‌آهن را به قتل رساند

بعدازظهر دیروز مهماندار اخراجی یکی از شرکت‌های راه‌آهن پس از ورود مخفیانه به پارکینگ راه‌آهن یکی از مدیران شرکت را به ضربه گلوله به قتل رساند.

کد خبر: ۱۱۷۲۴۵
۱۴:۲۶ - ۰۶ دی ۱۴۰۰

مهماندار اخراجی و قتل مدیر راه‌آهن

دیدارنیوز ـ این حادثه حدود ساعت ۳ بعدازظهر رخ داد و وقتی قاضی جنایی و کارآگاهان آگاهی در محل حادثه حاضر شدند معلوم شد که مقتول مدیر یکی از شرکت‌های راه‌آهن است که هنگام خروج از محل کارش و سوار شدن به ماشینش در پارکینگ راه‌آهن، هدف حمله مهاجم قرار گرفته و به ضرب گلوله کشته شده است.

در حالی که تحقیقات اولیه از این حکایت داشت که عامل جنایت یک مهماندار سابق قطار بوده که مدتی قبل به دلیل تعدیل نیرو از آنجا اخراج شده است، دستور بازداشت وی صادر شد، اما یک ساعت بعد خبر رسید که قاتل فراری به خانه پدرش در شرق تهران رفته و پس از درگیری با او، نامادری‌اش را به ضرب گلوله به قتل رسانده و متواری شده است.

عامل جنایت که از دیروز تحت تعقیب پلیس بود، ساعاتی قبل با حضور در یکی از کلانتری‌های شرق تهران خود را تسلیم کرد و تحقیقات از او آغاز شده است.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی