تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن کدام است؟

بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن با توجه به شرایط جسمانی و ویژگی های مکمل باید انتخاب شود. ال کارنیتین علاوه بر لاغری اثرات دیگری نیز برروی بدن می گذارد.

کد خبر: ۱۱۷۲۴۱
۱۳:۵۲ - ۰۶ دی ۱۴۰۰

بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن کدام است؟

دیدارنیوز: بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن با توجه به شرایط جسمانی و ویژگی های مکمل باید انتخاب شود. ال کارنیتین علاوه بر لاغری اثرات دیگری نیز برروی بدن می گذارد. این مکمل علاوه بر بدنسازی اثرات مثبتی دیگری نیز برای بدن خواهد داشت. با این وجود بهتر است پیش از اقدام به خرید مکمل ال کارنیتین، انواع آن را شناخته و نحوه اثرگذاری برروی بدن را بررسی کنید.

ال کارنیتین  چیست؟

ال کارنیتین یک مشتق اسید آمینه است که به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود. نقش اصلی آن انتقال اسیدهای چرب به میتوکندری سلول‌ها و تبدیل آن اسیدها به انرژی است. ال کارنیتین برای عملکرد قلب و مغز، تحرک ماهیچه ها و طیف وسیعی از فرآیندهای حیاتی بدن ضروری است.

بهترین منابع ال کارنیتین از محصولات حیوانی مانند گوشت گاو، مرغ و ماهی به دست می آید همچنین شما می توانید با خرید مکمل بدنسازی کمبود این مواد غذایی را جبران کنید.

با افزایش سن، تحقیقات نشان داده است که سطوح ال کارنیتین تمایل به کاهش دارند. بنابراین، افرادی که سطح ال کارنیتین پایینی دارند و یا به دلیل ورزش و فعالیت‌های جسمانی نیاز به ال کارنیتین بیشتری نسبت به حد نرمال دارند می‌توانند از انواع مکمل های حاوی ال-کارنیتین استفاده کنند.

انواع ال کارنیتین

انواع ال کارنیتین

بسیاری از مواقع هنگام خرید ال کارنیتین با تنوع بسیاری از محصولات در برندهای مختلف مواجه می شوید. برای اینکه کار را برای شما آسان کنیم، فهرستی از بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن موجود در داروخانه‌ها را گردآوری کرده و به بررسی آنها می‌پردازیم بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن را انتخاب کنیم.

  • قرص ال کارنتین به همراه عصاره چای سبز ویثر نوتریشن

ال کارنیتین عنصر چربی سوز است. همراهی آن با عصاره چای سبز باعث اثربخشی بیشتر آن می گردد. روش عالی و سریع برای سرعت بخشیدن به روند چربی سوزی که اگر همراه با انجام ورزش های بدنسازی باشد می تواند به سرعت چربی ها را تبدیل به عضلات محکمی کند.

این مکمل حاوی 1000 میلی گرم ال کارنیتین است همچنین سایر عناصر همچون تائورین، کافئین و عصاره چای سبز نیز در آن دیده می شود که هرکدام اثرات مثبت فراوانی بر روند چربی سوزی دارد.

علاوه بر این بسیاری از افرادی که به دلیل انباشت چربی و اضافه وزن دچار مشکلات قلب و عروق شده اند می توانند از این مکمل برای بهبود سریعتر وضعیت جسمانی خود استفاده کنند. افزایش سطح انرژی برای ورزشکاران و همچنین بهبود قدرت باروری آقایان نیز از دیگر مزایای این مکمل است.

  • کپسول ال کارنیتین 1000 میلی گرم دوبیس 100 عددی

الکارنیتین 1000 میلی گرمی می تواند علاوه بر تأمین ال کارنیتین مورد نیاز بدن، باعث افزایش سطح انرژی ورزشکاران شود. به این ترتیب می توان در ساعات طولانی تری ست های ورزشی را انجام داد و در عین حال احساس خستگی نکرد. همچنین این مکمل از انباشت چربی در بدن و گرفتگی عروق خونی نیز جلوگیری می کند.

  • قرص ال کارنیتین تارترات 1000 میلی گرم ژن استار 100 عددی

ژن استار یکی از بهترین برندهای تولید کننده مکمل بدنسازی در ایران است. قرص ال کارنیتین تاترات، برای افزایش سطح انرژی و سوزاندن چربی ها بخصوص در دوره کات است. ال کارنیتین همچنین باعث کاهش دردهای عضلانی پس از ورزش و مقاومت در برابر خستگی نیز می شود.

ال تارتارات نیز عمدتا در کنار ال کارنیتین عرضه می شود و به بهبود ماهیچه ها پس از یک تمرین روتین فشرده کمک می کند. همچنین بدن ما تارتارات را بهتر از سایر اشکال آمینو اسیدها تولید می کند.

  • کپسول ال کارنیتین 1000 میلی گرم و کوکیوتن دوبیس

کپسول ال کارنیتین حاوی 1000 میلی گرم ال کارنیتین به همراه عصاره تمشک، سنجد تلخ، اکی ناسه و همچنین کوکیوتن است. تمامی این ترکیبات بر روند افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی بسیار مؤثر می باشد. بهبود گردش خون در بدن بخصوص ورزشکاران، کمک به کاهش وزن و عضله سازی، کاهش استرس اکسیداتیو بدن و همچنین پیشگیری از خستگی جسمانی از جمله مزایایی است که ال کارنیتین، کوکیوتن دوبیس به همراه دارد.

خرید ال کارنیتین

  • قرص ال کارنیتین 2000 میلی گرم نوتریمد 60 عددی

ال کارنتین 2000 نوتریمد با مقدار بیشتر ال کارنیتینی که وارد بدن می کند اثرگذاری بسیار خوبی دارد. این ماده باعث انتقار اسیدهای چرب به میتوکندی و تولید انرژی دارد. به این ترتیب، ال کارنیتین با سوزاندن چربی بدن انرژی لازم برای ورزش های سنگین را تأمین می کند به همین خاطر اثر ویژه‌ای بر کاهش وزن و تولید عضله دارد.

ال کارنیتین همچنین مانع زوال عقل می شود و از ابتلا به بسیاری بیماری ها همچون آلزایمر در سنین بالاتر جلوگیری می کند.

  • ویال ال کارنیتین پلاس 1000 بی اس کی 10 عددی

کارن تولید کننده انواع مکمل های بدنسازی است. این برند همچنین انواع مکمل های حاوی کارنیتین را نیز تولید کرده است. ال کارنیتین 1000 میلی گرم می تواند بهترین مکمل برای کاهش وزن باشد چراکه علاوه بر افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن، از کوفتگی و گرفتگی عضلات پس از انجام تمرین های ورزشی نیز جلوگیری کرده و ضمنا به سلامت قلب و عروق نیز کمک می کند.

  • کپسول ال کارنیتین فیت لایف 500 میلی گرم لایف ان 60 عددی

این مکمل حاوی 500 میلی گرم ال کارنیتین است که می تواند مورد استفاده ورزشکاران و افرادی که تمایل دارند سطح ال کارنیتین بدنشان را افزایش دهند قرار گیرد. این مکمل می تواند جبران غذایی گیاهخواران و افرادی که به مقدار لازم گوشت نمی خورند باشد. باعث کاهش اشتها شده و در کاهش وزن نیز مؤثر خواهد بود.

نحوه انتخاب بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن

نقش اصلی ال کارنیتین در بدن شما شامل عملکرد میتوکندری و تولید انرژی است. در سلولها، به انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری کمک می کند، و آن را برای انرژی می سوزاند. حدود 98 درصد ذخایر ال کارنیتین بدن در ماهیچه ها انباشته شده و مقادیر کمی هم در کبد و خون انسان وجود دارد.

از نظر تئوری و با بررسی دقیق انواع مکمل های ال کارنیتین می توان گفت استفاده از کارنیتین برای کاهش وزن حرکتی منطقی است. با این حال بدن انسان بسیار پیچیده است و ممکن است نتایج هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت باشد.

استفاده از دوزهای بالاتر و برای مدت زمان قطعا نتایج بیشتری در پی خواهد داشت اما برای شروع بهتر است که از این مکمل طبق برنامه و دستورالعمل مربی یا پزشک استفاده کنید.

سخن پایانی:

در انتها خاطر نشان می شویم که شما می توانید برای خرید ال کارنیتین و انواع مکمل بدنسازی از داروخانه های اینترنتی همچون داروکده، مثبت سبز و داروبوم اقدام نمایید. در بین این داروخانه ها، داروخانه آنلاین داروبوم به نشانی darooboom.com با ارائه خدمت پرداخت در محل برای سراسر ایران خیال شما را جهت خرید و پرداخت راحت کرده است. این داروخانه اینترنتی علاوه بر پرداخت و ارسال رایگان این ویژگی را برای شما قائل شده است که با هر بار خرید از داروخانه داروبوم به شما امتیازی تعلق میگیرد و شما می توانید از آن به صورت کد تخفیف در خریدهای بعدی خود استفاده نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی