تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

اجبار استفاده از ماسک "KN۹۵" برای حضور در کلاس

دانشگاه "مریلند" (maryland) آمریکا اعلام کرد که از سال جدید، دانشجویان این دانشگاه برای حضور در کلاس هم باید تست منفی کرونا بدهند و هم از ماسک "KN۹۵" استفاده کنند.

کد خبر: ۱۱۷۱۹۰
۰۸:۴۳ - ۰۶ دی ۱۴۰۰

اجبار استفاده از ماسک

دیدارنیوز ـ به نقل از سی‌بی‌اس بالتیمور، با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال ۲۰۲۱ میلادی، دانشگاه‌های آمریکا تصمیم‌های مختص خود را برای شرایط دانشگاه‌ها در سال جدید میلادی اتخاذ کرده‌اند.

دانشگاه مریلند در آمریکا نیز اعلام کرد که به هنگام آغاز کلاس‌ها در سال جدید میلادی، زمانی‌که دانشجویان از تاریخ ۳ تا ۲۱ ژانویه به محیط دانشگاه بازمی‌گردند، باید قبل از حضور در اولین کلاس خود، تست منفی کووید-۱۹ خود را به دانشگاه ارائه دهند و علاوه بر آن در کلاس‌ها از ماسک " KN۹۵" استفاده کنند.

"داریلجی‌پاینز" رئیس دانشگاه مریلند در پیام ایمیلی خود به دانشجویان این دانشگاه ضمن اعلام این پروتکل‌های جدید، گفت: این اقدامات بسته به شرایط متغیر شیوع کووید-۱۹ تغییر می‌کند؛ بنابراین تصمیمات بیشتر و اقدامات احتمالی دیگر قبل از آغاز ترم بهار در اوایل ژانویه سال جدید اتخاذ خواهد شد.

با اعلام دانشگاه مریلند، روند کاری کارکنان این دانشگاه به همین ترتیب خواهد بود، اما احتمال دورکاری وجود دارد و ممکن است بعضی از کلاس‌های پرجمعیت به صورت آنلاین ارائه شوند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دانشگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی