تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
معاون سازمان محیط زیست:

وضعیت گونه‌های حیات وحش کشور مساعد نیست

حسن اکبری، معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست گفت، وضعیت گونه‌های حیات وحش کشور مساعد نیست.

کد خبر: ۱۱۷۱۷۸
۱۶:۱۷ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

وضعیت گونه‌های حیات وحش کشور

دیدارنیوز ـ به گزارش سازمان حفاظت محیط زیست، تفاهمنامه همکاری بین معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی و پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار با رویکرد ارائه راه حل‌های نوآورانه و دانش محور برای ارزیابی، پایش و نظارت در مدیریت مناطق چهارگانه با هدف رفع مشکلات محیط زیستی موجود در بوم‌سازگان‌های طبیعی و تنوع زیستی کشور به امضاء رسید.

معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست در مراسم امضای این تفاهمنامه با بیان اینکه پژوهش می‌تواند ما را در بخش محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی یاری کند، گفت: معاونت محیط‌زیست طبیعی می‌تواند تمام امکانات خود را برای انجام طرح‌های پژوهشی در اختیار پژوهشکده محیط‌زیست و توسعه پایدار قرار دهد.

حسن اکبری با بیان اینکه وضعیت گونه‌های حیات وحش کشور مساعد نیست، گفت: با توجه به رسالت و وظایفی که در حوزه محیط‌زیست طبیعی داریم، برای جلوگیری از انقراض گونه‌ها نیاز است بخشی از اعتبارات را به حوزه اجرایی اختصاص دهیم تا بتوانیم موانع را رفع کنیم و بخشی دیگر را به حوزه پژوهش اختصاص دهیم، تا برای رسیدن به راه حل‌های لازم در جهت حفظ گونه‌های جانوری و گیاهی کشور هزینه شود.

رئیس پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار نیز در مراسم امضای این تفاهمنامه با بیان اینکه پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار نقش بازوی علمی و پژوهشی سازمان را دارد، گفت: ماموریت داریم تا معضلات و مشکلات حوزه‌های مختلف سازمان حفاظت محیط زیست را اخذ و با استفاده از ظرفیت‌های پژوهشکده، بخشی از این مشکلات را با تحقیق و پژوهش حل کنیم.

روانبخش شیردم وی اظهار داشت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا با همکاری و پتانسیل موجود در معاونت محیط زیست طبیعی بتوانیم محور‌های این تفاهم نامه را عملیاتی کنیم.

وی گفت: رویکرد پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار، یک رویکرد همکاری محور است جهت رفع نیاز‌های سازمان حفاظت محیط زیست و ما آمادگی داریم تا در حوزه‌های مختلف با توجه به توانمان چالش‌ها و معضلات محیط زیستی را از طریق پژوهش شناسایی و رفع کنیم.

منبع: ایرنا
برچسب ها: محیط زیست
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی