تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وعده تکراری مجیدی را باید باور کرد؟

به نظر می‌آید مجیدی می‌خواهد همه چیز را گل و بلبل نشان دهد در حالی که اکثر قریب به اتفاق هواداران استقلال می‌دانند ماندن برخی بازیکنان به هیچ وجه به سود باشگاه و خود بازیکن نیست.

کد خبر: ۱۱۷۱۶۴
۱۴:۵۸ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

 

وعده تکراری مجیدی را باید باور کرد؟

 

دیدارنیوز: فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از بازی برابر پدیده ادعا کرد به تمام بازیکنانش برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر نیاز دارد و هیچ کسی نباید از این تیم جدا شود؛ البته مجیدی پیش از این نیز یک بار دیگر چنین جمله‌ای را به کار برده بود و مدیران سابق باشگاه استقلال را تهدید کرده بود که اگر حتی یک بازیکن از مجموعه بازیکنان وی جدا شوند دیگر در استقلال باقی نخواهد ماند.

اما پس از آن خط و نشان سنگین تعداد قابل توجهی از بازیکنان استقلال از تیم جدا شدند و مجیدی نسبت به این موضوع هیچ واکنشی نشان نداد، حالا نیز به احتمال بسیار زیاد ماجرا به همین ترتیب است، چون بعید است مجیدی در قبال جدایی بازیکنانی نظیر رشید مظاهری مخالفتی به خرج دهد.

اما چرا مجیدی از این جنس ادبیات برای نشان دادند علاقمندی خود به بازیکنانش استفاده می‌‎کند؟ به نظر می‌آید او می‌خواهد همه چیز را گل و بلبل نشان دهد در حالی که اکثر قریب به اتفاق هواداران استقلال می‌دانند حضور برخی بازیکنان در تیم به هیچ وجه به سود باشگاه و خود بازیکن نیست، اما سرمربی استقلال قصد دارد با به کار بردن این جمله وجهه خود را نزد افکارعمومی تقویت کند که او به تمام بازیکنان استقلال اعتماد کافی دارد، در حالی که رفتار مجیدی با مظاهری نشان می‌دهد هیچ روابط صمیمانه و گرمی میان این دو حاکم نیست و بعید نیست مظاهری در نیم فصل از استقلال جدا شود.

البته در خصوص برخی بازیکنان دیگر استقلال هم شایعاتی وجود دارد که سرمربی استقلال تک تک این گمانه‌زنی‌ها را شایعه می‌داند، اما با در نظر گرفتن شرایط کنونی استقلال و تداوم نیمکت نشینی این نفرات بعید نیست شایعات امروز چند هفته دیگر با فرا رسیدن تعطیلات نیم فصل به حقیقت تبدیل شود.

آنگاه باید دید آیا مجیدی مقابل جدایی این بازیکنان موضع گیری خواهد کرد یا اینکه مثل اتفاقات پیش از شروع فصل بیست و یکم خیلی راحت وعده خود را به دست فراموشی می‌سپارد.

منبع: شفقنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی