تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

حسن روحانی با مقام معظم رهبری دیدار کرد

یک فعال سیاسی رسانه ای اصولگرا خبر از دیدار یکساعته روحانی و رهبر انقلاب داده و اصل خبر را دارای پیام مهمی برای همه جریان های سیاسی عنوان کرده است.

کد خبر: ۱۱۷۱۳۴
۱۲:۰۷ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

حسن روحانی با مقام معظم رهبری دیدار کرد

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: محمد مهاجری فاعل رسانه ای اصولگرا در توییتی نوشت: حتی اگر از محتوای دیدار اخیر یکساعته حسن روحانی و رهبر معظم انقلاب هیچ خبری منتشر نشود، اصل خبر پیام مهمی دارد برای اهل سیاست. چه راست، چه چپ، چه دلواپس و .....

امیر دبیر‌ی‌مهر، پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی که سابقه‌ی سردبیری و اجرا در صداوسیمای جمهوری اسلامی را نیز دارد از جزییات دیدار چندی قبل حسن روحانی و رهبری انقلاب نوشت.

 دبیری‌مهر در صفحه‌ی توییتر خود نوشته است: «‏اخیرا و درپی درخواست حسن ‎روحانی رییس جمهور سابق ایران برای دیدار با ایت الله خامنه ای ‎رهبر جمهوری اسلامی ایران، این دیدار بطور خصوصی انجام شده است.

در این دیدار حسن روحانی درباره عملکرد دولت خود بویژه در ماه‌های پایانی منتهی به تحویل دولت به مقام رهبری گزارش داده ‏است.

اخیرا برخی از نمایندگان مجلس و مقامات دولت سید ابراهیم رییسی از پیش خوری بودجه های دولتی در پنج ماه پایانی دولت روحانی به شدت انتقاد کرده بودند.

‏آخرین دیدار هیات دولت حسن روحانی با مقام رهبری هم با حواشی زیادی مواجه بود که برخی از آن با عنوان دلخوری رهبری از عملکرد حسن روحانی یاد کردند از این رو دیدار اخیر می تواند نوعی دلجویی از رییس جمهور سابق تعبیر شود».

حسن روحانی با مقام معظم رهبری دیدار کرد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۱
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
1
0
چگونه است تحریمها فقط ملت را بیچاره وزمین گیر کرده وگرنه مسوًلین واز ما بهترون روز بروز سخ وسفید تر وشادابتر میشن ،روحانی همچنان با ناخنهای مانیکور وریش خاکستری کرده بر خر مراد همچنان میتازه ، !
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی