تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

استقلال صاحب بهترین خط دفاع لیگ است نه بهترین خط حمله

در حالی که گفته می‌شود استقلال با ۱۶ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد، باید توجه داشت که ۳ گل از این ۱۶ گل به وسیله رای کمیته انظباطی ثبت شده است و در محاسبه بهترین خط حمله محسوب نمی‌شود. البته که آبی‌پوشان با تنها ۲ گل خورده در ۱۱ بازی صاحب بهترین خط دفاع لیگ هستند.

کد خبر: ۱۱۷۰۷۲
۱۴:۱۳ - ۰۴ دی ۱۴۰۰

خط دفاع استقلال

دیدارنیوز: در اعلام بهترین خط حمله لیگ برتر یک اشتباه مهم رخ داده است. استقلال با وجود ثبت ۱۶ گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار ندارد.

از روز گذشته آماری از استقلال منتشر شده است که این تیم هم بهترین خط دفاع و هم بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد و از این حیث آبی‌ها شایسته صدرنشینی هستند.

طبق جدول رده بندی استقلال ۱۶ گل زده است و به همراه پرسپولیس صاحب بهترین خط حمله لیگ است، اما چون ۳ گل استقلال برابر گل گهر و با حکم کمیته انضباطی ثبت شده است، این گل‌ها گلزن ندارد و آمار آن برای آبی‌ها ثبت نخواهد شد.

استقلال با دو گل خورده در ۱۱ بازی به همراه آلومینیوم اراک صاحب بهترین خط دفاع لیگ است، اما این تیم ۱۳ گل زده است و بعد از پرسپولیس و مس رفسنجان در رده سوم بهترین خط حمله‌های لیگ برتر قرار دارد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی