تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

رکورد ابتلا به کرونا در ایتالیا و فرانسه شکسته شد

رکورد ابتلا به بیماری کرونا در ایتالیا و فرانسه شکسته شد. ایتالیا روز جمعه بیش از ۵۰ هزار مبتلای جدید را ثبت کرد و این رقم در فرانسه به بالای ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.

کد خبر: ۱۱۷۰۵۱
۱۲:۱۶ - ۰۴ دی ۱۴۰۰

کرونا در فرانسه و ایتالیا

دیدارنیوز: وزارت بهداشت ایتالیا اعلام کرد روز گذشته -جمعه- دومین رکورد روزانه پیاپی موارد ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور شکسته شد.

به گزارش رویترز، وزارت بهداشت ایتالیا اعلام کرد روز گذشته -جمعه- دومین رکورد روزانه پیاپی موارد ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور شکسته شد.

بنا به گزارش‌ها، روز گذشته موارد ابتلا به ۵۰ هزار و ۵۹۹ نفر رسید در حالی که این رقم در روز پیش از آن، ۴۴ هزار و ۵۹۵ نفر بود. اما تعداد قربانیان ناشی از ویروس کرونا از ۱۶۸ نفر در روز پنج‌شنبه به ۱۴۱ نفر در روز جمعه کاهش یافت.

این در حالی است که فرانسه نیز روز جمعه رکورد جدیدی را با ابتلای حدود ۱۰۰ هزار نفر به کووید-۱۹ ثبت کرد؛ روندی که دولت را بر آن داشت تا در روز دوشنبه جلسه ویژه‌ای درباره همه‌گیری برگزار کند.

این جلسه می‌تواند به اعمال محدودیت‌های حرکتی جدید در فرانسه منجر شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی