تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تردد در جاده‌های گیلان فقط با زنجیر چرخ امکان دارد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به اینکه تمام محور‌های استان باز و تردد جریان دارد، گفت: تردد در جاده‌های کوهستانی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

کد خبر: ۱۱۷۰۴۷
۱۱:۴۳ - ۰۴ دی ۱۴۰۰

تردد در جاده‌های گیلان

دیدارنیوز ـ فریبرز مرادی با اشاره به آخرین وضعیت محور‌های استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در تمام محور‌های استان گیلان متوقف شده است.

وی با بیان اینکه محور‌ها باز و تردد در آن جریان دارد، گفت: وضعیت محور‌ها در مرز استان‌های همجوار گیلان نیز به این صورت است که گردنه الماس در محور اسالم - خلخال کولاک شدید، و کوهین در محور لوشان- قزوین نیز مه غلیظ حاکم است.

مرادی با اشاره به اینکه ترافیک در محور‌های استان به غیر از محور پونل-خلخال که به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود بوده در جریان است، تأکید کرد: برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر رانندگان زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

وی با بیان اینکه شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان درباره وضعیت جوی و ترافیکی تمام محور‌های مواصلاتی استان گیلان و محور‌های ارتباطی استان‌های همجوار است.

منبع: مهر
برچسب ها: راهداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی