تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آتش‌سوزی اتوبوس در آزادراه تهران پردیس/ مرگ دلخراش راننده اتوبوس در جاده تهران

مهدی درفکی، مسوول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس دقایق پیش در خصوص آتش‌سوزی اتوبوس مسافربری در آزادراه تهران_پردیس، اظهار کرد: حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی در آزادراه تهران_پردیس به سامانه ۱۲۵ شهرداری پردیس اعلام و با حضور اکیپ‌های آتش‌نشانی خرمدشت و پردیس این آتش‌سوزی اطفاء شد.

کد خبر: ۱۱۷۰۳۰
۱۰:۰۷ - ۰۴ دی ۱۴۰۰

آتش‌سوزی اتوبوس در آزادراه تهران پردیس

دیدارنیوز ـ مهدی درفکی، مسئول سازمان آتش‌نشانی و امور ایمنی شهرداری پردیس، گفت: این خودرو از صبح امروز در این محل پارک و بنابر اعلام راننده این توقف به دلیل نقص فنی و بدون مسافر بوده است.

وی افزود: با تذکر‌های داده شده برای عدم توقف، راننده اعلام کرده که این خودرو دچار نقص فنی شده و در انتظار حضور مکانیک است.

درفکی ادامه داد: پس از اطفاء این حریق و حضور عوامل آتش نشانی در اتوبوس، با پیکر بی‌جان راننده اتوبوس که پا‌های وی دچار سوختگی شده بود مواجه شدند.

مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با بیان اینکه راننده حدود ۵۰ سال سن داشته، تاکید کرد: وجود یک گاز پیکنیکی در کنارمتوفی و اینکه پا‌های راننده دچار سوختگی شده، نشان دهنده این است که گاز دچار نشتی شده و وی قبل از شروع آتش سوزی جان خود را ازدست داده است.

درفکی عنوان کرد: نتیجه قطعی این حادثه توسط کارشناسان اعلام خواهد شد و این مشاهدات اولیه عوامل آتش‌نشانی شهرداری پردیس بوده است.

عرشه آنلاین نوشت: مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس ابراز کرد: این اتوبوس مسافربری به صورت گذری از این محل عبور می‌کرده است و جزء سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری پردیس نبوده است.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی