تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
فوتبال گیت (۳۷)

هفته یازدهم لیگ؛ تقلای برندگان و بازندگان رای کمیته انضباطی

دیدارهای حساس هفته یازدهم لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که هنوز سایه ماجرای رای کمیته انظباطی در مورد تیم گل گهر بر جدول سنگینی می‌کند.

کد خبر: ۱۱۷۰۰۸
۱۲:۴۹ - ۰۳ دی ۱۴۰۰

هفته یازدهم لیگ برتر

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: 

استقلال_شهر خودرو؛ ادامه نوار پیروزی استقلال یا شگفتی سازی مشهدی‌ها

استقلال که در هفته گذشته دو برد پیاپی در لیگ، یک برد سخت در ضربات پنالتی مقابل تیم لیگ دویی در جام حذفی و دو امتیاز اهدایی از کمیته انضباطی دشت کرده انتظار یک برد ساده مقابل شهر خودروی قعرنشین را دارد تا حضورش در صدر جدول را تثبیت کند.

در مقابل داوود سید عباسی که به تازگی جایگزین اکبر میثاقیان در شهر خودرو شده این فرصت را دارد که با کسب نتیجه مطلوب شایستگی خودش در اولین حضورش روی نیمکت لیگ برتری را به اثبات برساند و بعد کسب پیروزی در جام حذفی یک برد روحیه بخش را در لیگ هم تجربه کند.

آلمینیوم_گل گهر؛ جدال اعاده حیثیت امیر مقابل رسول

پس اعلام رای کمیته انضباطی و کسر ۸ امتیاز از گل گهر، این تیم از جمع مدعیان خارج و به میانه‌های جدول سقوط کرد و حالا در یک دیدار سخت مقابل پدیده لیگ برتر یعنی آلمینیوم اراک باید به میدان برود تا ثابت کند که درون مستطیل سبز هنوز شمایل یک مدعی را دارد.

شاگردان قلعه نویی امروز با یک حالت دوگانه وارد زمین می‌شوند، از طرفی مغموم از حکم انضباطی و از دست دادن جایگاهشان در بالای جدول و از طرفی پرانگیزه برای اعاده حیثیت از خود هستند و باید دید با این شرایط در نهایت چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم خواهد خورد.
در مقابل شاگردان رسول خطیبی همچنان بدنبال جاه طلبی و تداوم نتایج خوب خود هستند و بعید است در مقابل رقیب پا پس بکشند.
بنظر می‌رسد دیدار گل گهر و آلمینیوم یکی از مسابقات خوب هفته باشد.

سپاهان_پیکان؛ نبرد برندگان حکم انضباطی

سپاهان که با امتیاز اهدایی کمیته انضباطی فعلا همسایه استقلال در صدر جدول شده مقابل پیکانی قرار می‌گیرد که آن‌ها هم از حکم کمیته انضباطی منفعت بردند و البته در دو هفته گذشته دو باخت سنگین مقابل سرخابی‌های پایتخت داشته و حالا باید ببینیم آیا پیکان همانطور که برای استقلال و پرسپولیس خوش رکاب بود به سپاهان هم سواری میدهد یا شاگردان نویدکیا مقابل تیم مجتبی حسینی دچار مشکل می‌شوند.

نفت آباد_فولاد؛ دربی جنوب کشور

فولاد که با حضور نکونام به شرایط مطلوبی رسیده میزبان نفت آبادان قرار میگیرد. صنعت نفت اگر بخواهد وضعیتش در جدول را بهبود ببخشد باید در این بازی دنبال هر سه امتیاز مسابقه باشد و فولاد هم برای حضور در جمع مدعیان بشدت محتاج این سه امتیاز است.

دربی جنوب شاید یکی از قدیمی‌ترین دربی‌های فوتبال ایران باشد، نبرد تاج و شاهین اهواز از سال‌های بسیار دور یک دربی تمام عیار در این شهر بوده و صنعت نفت که از ابتدای تأسیس هویت کاملا مستقلی از تاج و شاهین و پرسپولیس برای خود قائل بوده یک پای دربی‌های استان خوزستان بوده و حالا جدال نفت آبادان و فولاد اهواز ادامه این دربی‌های ریشه دار جنوب کشور محسوب میشود. خیلی حیف است که باز هم این مسابقه در استادیوم خالی برگزار میشود و ندای «هلل یوس هل یوسه» از روی سکو‌ها شنیده نمی‌شود، اما به هر حال امیدواریم این دیدار یک مسابقه جذاب به سبک فوتبال جنوب ایران باشد.

پرسپولیس_ذوب آهن؛ نبرد سرخ‌ها با گاندوی زخم خورده

پرسپولیس در یک دیدار بسیار حساس مقابل ذوب آهنی قرار می‌گیرد که در بازی‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و دنبال جبران امتیازات از دست رفته است.

پرسپولیس که بعد از حکم کمیته انضباطی فاصله اش با صدر جدول از یک به سه امتیاز افزایش یافته باید برای جلوگیری از بیشتر شدن این فاصله حتما سه امتیاز این مسابقه را کسب کند و ذوب آهن هم برای خروج از بحران نباید بازنده از زمین خارج شود که این موضوع بر حساسیت این مسابقه افزوده. از طرفی نبرد تارتار و پرسپولیس در سال‌های اخیر نکات جالب توجهی داشته که شاید ریشه آن به تقابل پرسپولیس و پارس جنوبی جم چهار فصل قبل برگردد و لحظه‌ای که مربی پرسپولیسی پارس جم پنالتی تیمش را به گلر استقلالی تیمش سپرد که کری سنگینی هم با هواداران پرسپولیس داشت و در نهایت با گل نشدن آن پنالتی و گل دقیقه نود شایان مصلح پرسپولیس رقیب مستقیمش در جدول آن فصل را شکست داد و در نهایت آن سال هم قهرمان شد و پارس جم تارتار که پدیده آن دوره لیگ بود فصل را در میانه‌های جدول به پایان برد. ساعت پنج بعد از ظهر امروز یکبار دیگر شاهد تقابل بین تارتار و پرسپولیس خواهیم بود، تقابلی که شاید باز هم نکات جذابی داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی