تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پدیده ۱۷ ساله بارسا در آستانه تمدید قرارداد پنج ساله

گاوی، پدیده ۱۷ ساله بارسلونا، در آستانه تمدید قرارداد با این تیم قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۱۶۷۷۷
۱۵:۲۳ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰

پدیده ۱۷ ساله بارسا در آستانه تمدید قرارداد پنج ساله

دیدارنیوز - گاوی بازیکنی بوده که از زمان اولین حضورش در بارسلونا رشد خود را متوقف نکرده است. او با وجود فقط ۱۷ سال سن حالا هم در بارسا و هم در تیم ملی اسپانیا به میدان می‌رود؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن مورد توجه چند تیم بزرگ فوتبال اروپا از جمله چلسی قرار بگیرد، اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس، مدعی شده که این بازیکن در آستانه تمدید قرارداد پنج ساله با بلوگرانا قرار گرفته است.

همان طور که گفته شد قرارداد جدید گاوی با بارسا پنج ساله خواهد بود و حقوق این بازیکن نیز سال به سال افزایش خواهد یافت. همچنین یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی نیز در قرارداد فعلی این بازیکن وجود دارد که این بند نیز حذف خواهد شد. بحث‌ها در مورد امضای قرارداد نهایی در جریان است و همه چیز گام به گام پیش می‌رود.

گفتنی است گاوی برای اولین بار در این فصل توسط سرمربی سابق و هلندی بارسلونا یعنی رونالد کومان به کار گرفته شد و نمایش‌های درخشان این بازیکن باعث شد که او به یک بازیکن ثابت و کلیدی در ترکیب بلوگرانا تبدیل شود. همچنین بعد از برکناری کومان و روی کارآمدن ژاوی هرناندز نیز، گاوی همچنان یک مهره ثابت در ترکیب بارسا محسوب می‌شود و این ستاره جوان در آینده می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و باشگاه کاتالانی هم روی این مسئله حساب ویژه‌ای باز کرده است.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی