تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

نیم میلیارد دلار در ۷ روز/ فروش حیرت‌انگیز «مرد عنکبوتی»

قسمت جدید از سری فیلم‌های «مرد عنکبوتی» در هفته نخست اکران به فروش جهانی ۵۸۷ میلیون دلاری دست یافت و سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما در فروش آغازین نام گرفت.

کد خبر: ۱۱۶۷۵۸
۱۳:۳۱ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰

فروش حیرت‌انگیز مرد عنکبوتی

دیدارنیوز ـ فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» محصول کمپانی سونی و استودیو مارول در هفته نخست اکران خود به فروشی رکورد شکن دست یافت و توانست فروش ۲۵۳ میلیون دلاری را از محل ۴۳۳۶ سالن سینما در آمریکا کسب کند تا در میان نگرانی از شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا تا به سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا در هفته نخست اکران تبدیل شود.

در گیشه بین‌الملل و بویژه اروپا که نگرانی حتی بیشتری درباره شیوع سویه جدید کرونا وجود دارد، این فیلم بار دیگر تاریخ‌ساز شد و ۳۳۴.۲ میلیون دلار (بدون گیشه چین) فروخت تا فروش جهانی خود را در هفته نخست اکران به رقم چشمگیر ۵۸۷.۲ میلیون دلار برساند، که سومین فروش افتتاحیه تاریخ سینما بدون احتساب تورم در گیشه جهانی است.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» همراه با بازگشت مخاطبان به سینما به سطحی همتراز با دوران پیش از کرونا برای نخستین بار، رکورد‌های دیگری را نیز از آن خود کرده است و گیشه سینمای آمریکا را در مسیر بازگشت به روند عادی قرار داد، هر چند برخی از فیلم‌ها فروش ناامیدکننده‌ای را ثبت کردند.

فیلم «کوچه کابوس» ساخته «گیرمو دل‌تورو» آغاز نامیدکننده‌ای داشت و با وجود نقش آفرینی ستاره‌های طراز اول تنها به فروش ۳ میلیون دلاری رسید و «داستان وست ساید» ساخته جدید «استیون اسپیلبرگ» هم با کاهش ۶۷ درصدی فروش در هفته دوم اکران رو به رو شد.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» به کارگردانی «جان واتس» و فیلم‌نامه‌ای نوشته مشترک «کریس مک‌کنا» و «اریک سامرز» با بازی مجدد «تام هولاند» در نقش اصلی دنباله «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (۲۰۱۷) و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (۲۰۱۹) و بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.


منبع: ایسنا
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی