تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
دستاورد شرکت رهیاب رایانه گستر در پنجمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و صنایع وابسته

رونمایی از تنها سامانه خدمات آنلاین لجستیک بندری

نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و صنایع وابسته به مدت سه روز در مصلی تهران برگزار می‌شود و محلی است برای نمایش دستاوردهای حوزه حمل و نقل و لجستیک. شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه حضور فعالی دارند.

کد خبر: ۱۱۶۷۲۱
۱۰:۱۳ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰

تایدواتر خاورمیانه

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: صبح ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۰، پنجمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و صنایع وابسته طی مراسمی در مصلی تهران گشایش یافت. در نمایشگاه امسال بیش از ۲۰۰ شرکت دولتی و خصوصی حضور دارند که شرکت‌های بخش خصوصی سهم ۹۰ درصدی دارند و ۴۰ شرکت استارتاپی و ۲۰ شرکت دانش‌بنیان نیز در میان آن‌ها دیده می‌شود.

در نمایشگاه امسال که به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود، نمایندگانی از کشور‌های ژاپن، چین، فرانسه، روسیه و سوئد نیز حاضر هستند. این نمایشگاه از ۲۸ آذر ماه تا ۳۰ آذر ماه برقرار خواهد بود.

اهداف مهم برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل به این شرح است: بررسی کیفیت محصولات حوزه حمل و نقل، معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌ها، معرفی محصولات روز دنیا، شناخت نیازها، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، معرفی پتانسیل‌ها برای بهبود فضای کسب و کار و آشنایی با کارآفرینی و فرصت‌های شغلی.

آیین گشایش نمایشگاه

کمی بعد از ساعت ۹ صبح و درحالی که تهران از بارش دل‌انگیز باران احساس شادابی می‌کرد، نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل با مارش دسته موزیک نیروی دریایی ارتش و حضور مهندس رستم قاسمی افتتاح شد. وزیر راه، مسکن و شهرسازی پس از بریدن روبان نمایشگاه، سراغ غرفه‌ها و شرکت‌های حاضر در شبستان مصلی رفت در حالی که در محاصره خبرنگاران و همراهان خود قرار داشت.

نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک با استقبال خوبی مواجه شد و سالن بزرگ نمایشگاه از جنب و جوش قابل توجهی برخوردار بود. در این میان غرفه شرکت‌های خدمات دریایی و بندری بیشتر در میانه شبستان قرار داشتند.

تایدواتر خاورمیانه

رونمایی هلدینگ تایدواتر خاور میانه از سامانه آنلاین خدمات لجستیک

در حالی که غرفه‌های مربوط به شرکت‌های دریایی و بندری بیشتر در کنار هم قرار داشتند، غرفه هلدینگ تایدواتر خاور میانه با حضور زیرمجموعه‌های خود از فضا و زیبایی قابل توجه و چشم‌نوازی برخوردار بود. وزیر راه، مسکن و شهرسازی و همراهانش با حضور در غرفه شرکت تایدواتر از سوی مهندس علی داود ترکمان مدیرعامل و دیگر مدیران زیرمجموعه‌های هلدینگ مورد استقبال قرار گرفتند.

اما اتفاق مهم در این میان، رونمایی و پرزنت سامانه خدمات آنلاین لجستیک بندری بود که از سوی شرکت دانش‌بنیان رهیاب رایانه گستر از زیرمجموعه‌های فعال و موفق هلدینگ تایدواتر خاور میانه انجام شد. این سامانه که در حال حاضر اولین و تنها سامانه خدمات آنلاین و غیرحضوری در حوزه خدمات بندری است، در واقع بخشی از طرح جامع سامانه لجستیک بندری محسوب می‌شود.

این سامانه می‌تواند خدمات مناسبی به صاحبان کالا و ترمینال‌های کانتینری به عنوان ذی‌نفعان اصلی ارائه نماید و در راستای تکریم ارباب رجوع طراحی شده است. آقای دکتر ضیاء ظریفی مدیر عامل شرکت رهیاب و خانم مهندس نیلوفر قائم مقامی عضو هیات مدیره و معاون بخش نرم افزار‌های  لجستیکی این شرکت، با ارائه توضیحات فشرده این سامانه را به مهندس رستم قاسمی وزیر راه و مهندس صفائی مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی معرفی کردند و به نوعی در این بخش از مراسم، از این نرم‌افزار رونمایی شد.

رهیاب رایانه گستر

خانم مهندس قائم مقامی درباره این سامانه چنین توضیح داد: «سامانه خدمات آنلاین لجستیک بخشی از طرح جامع لجستیک بندری است که با هدف تکریم ارباب رجوع و به منظور بهبود و ارتقای کیفی خدمات، با ارائه خدمات غیرحضوری به صاحبان کالا طراحی و پیاده سازی شده است.» مهندس قائم‌مقامی در ادامه نیز گفت: «این سامانه موجب کوتاه شدن فرایندها، به حداقل رساندن مصرف کاغذ و سرعت بخشیدن به کار و مهم‌تر از همه کاهش هزینه‌های مرتبط می‌شود و در کلیه بنادر کشور قابل استفاده خواهد بود.» ایشان همچنین اظهار کردند بخش‌های دیگر از طرح جامع لجستیک بندری نیز به تدریج و پس از دریافت تاییدیه نهاد‌ها و ارگان‌های مربوطه مثل سازمان بنادر و دریانوردی رونمایی و راه‌اندازی خواهد شد.

مدیران شرکت تایدواتر خاور میانه در پایان از وزیر و معاونانش خواستار حمایت و پشتیبانی در راستای تولید این سامانه شدند تا به بهترین شکل عملیاتی و اجرایی شود و به هدف خود برسد.

تایدواتر خاورمیانه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی