تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

رئال مادرید ۰-۰ کادیز: دیوار زرد در برنابئو

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل کادیز با تساوی ۰-۰ متوقف شد.

کد خبر: ۱۱۶۷۰۹
۰۸:۵۷ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰

رئال مادرید ۰-۰ کادیز: دیوار زرد در برنابئو

دیدارنیوز - شاگردان کارلو آنچلوتی که در ۱۰ دیدار قبلی شان در همه رقابت‌ها به پیروزی رسیده بودند، امشب نتوانستند برابر کادیز به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کنند.

همانطور که انتظار می‌رفت رئالی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۷ بود که وینسیوس روی پاس بنزما صاحب موقعیت شد، اما ضربه او بعد از برخورد به بازیکن حریف به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد نوبت تیم میهمان بود که اولین موقعیت جدی اش را روی دروازه رئال ایجاد کند، اما ضربه والی فالی هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه باز هم این بازیکنان رئال بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه ۱۷، توپ در یک رفت و برگشت به فده والورده رسید، اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه کادیز پیدا نکرد.

در دقیقه ۲۳، روی حرکت خوب وینسیوس و پاس تونی کروس، بار دیگر والورده صاحب موقعیت شد، اما این ضربه او را دروازه بان کادیز با یک واکنش خوب دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و برای دقایقی این بازیکنان کادیز بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه رئال ایجاد کنند.

در دقایق پایانی این نیمه هم به همین شکل دنبال شد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۰، هازارد صاحب یک موقعیت خوب شد، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع حریف به کرنر تبدیل شد.

دو دقیقه بعد، روی پاس عالی کاسمیرو، این بنزما بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد، اما ضربه او را لدسما با یک واکنش خوب مهار کرد.

حملات رئال ادامه پیدا کرد و این تیم در فاصله ۱۰ دقیقه صاحب چهار موقعیت دیگر هم شد، اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا این فرصت‌های یکی بعد از دیگری از دست برود.

در ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شد و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۷۴، تیم کادیز به گل برتری برسد نگردو که با پاس سوبرینو صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را از کنار دروازه به بیرون زد.

دو دقیقه بعد، بنزما که با پاس هازارد درون محوطه جریمه کادیز صاحب موقعیت شده بود، تحت فشار مدافعان حریف سرنگون شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقایق پایانی باز هم این رئالی‌ها بودند که برای رسیدن به گل برتری تلاش زیادی انجام دادند، اما در نهایت تلاش آن‌ها ثمری نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برچسب ها: رئال مادرید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی