تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

گلزنی جوانان بارسلونا با طعم دندان‌های شیری!

بارسلونا شب گذشته موفق شد با گلزنی سه بازیکن جوان زیر ۲۳ ساله خود به برتری برسد. گاوی ۱۷ ساله، نیکو ۱۹ ساله و فران ۲۲ ساله بازیکنانی بودند که به پیروزی بارسلونا کمک کردند.

کد خبر: ۱۱۶۶۲۷
۰۹:۲۲ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰

گلزنی جوانان با طعم دندان‌های شیری!

دیدارنیوز - بارسلونا طی هفته‌های اخیر و به واسطه ناکامی در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در حال سپری کردن شرایط دشواری است، اما هواداران این تیم برخلاف دوران سرمربی قبلی، به این سرمربی اعتقاد زیادی دارند و این بزرگترین برگ برنده ژاوی است.

اعتماد بالا به ژاوی و البته تیزبینی این مربی در کشف و استفاده از استعداد‌های جوان بارسا باعث شده تا با اضافه شدن چندین چهره جوان و زیر ۲۰ سال به ترکیب تیم، خونی تازه در رگ‌های آبی اناری‌ها جریان پیدا کند.

فرران ژوتگلا ۲۱ ساله فقط به ۱۶ دقیقه زمان نیاز داشت تا در اولین حضورش در ترکیب اصلی برای بارسا گلزنی کند. او با این گل سومین گلزن سریع تیمش در قرن بیست و یکم شد

بارسلونای ژاوی امشب در حالی موفق شد با نتیجه سه بر دو میهمان خود در هفته هجدهم را شکست دهد که با گل‌های فران ژوتگلا و گاوی در نیمه اول برنده راهی رختکن شد، اما در عرض دو دقیقه (۶۳-۶۴) دو بار دروازه خود را باز شده دید تا در آستانه از دست دادن یک برد مسلم قرار بگیرد.

چند دقیقه بعد از گلزنی ژوتگلا، نوبت به گاوی رسید تا گل دوم بارسلونا را به ثمر برساند. این گل، مثل گل ژوتگلا، اولین گل ستاره ۱۷ ساله بارسا برای تیم اصلی بود که در کنار پاس گلی که او داد، شب درخشانی را برایش رقم زد.

گلزنی جوانان بارسلونا با طعم دندان‌های شیری!

تیم جوان ژاوی و پدیده‌هایی که قرار است آینده بارسا را شکل بدهند بعد از دریافت دو گل و تغییر شوک کننده نتیجه، آرامش خود را حفظ کردند و موفق به زدن گل سوم شدند؛ کاری که انجام آن نشان از انسجام تیمی و روحیه جنگندگی بالا در تیم بارسلونا داشت؛ گل سوم را گاوی ۱۷ ساله (زننده گل دوم) برای نیکو گونزالس ۱۹ ساله ساخت تا در شبی که ژوتگلای ۲۲ ساله گل اول را زده بود، ژاوی با پسر بچه آینده دار از سد حریف بگذرد.

در شرایطی که بعد از شوک دو دقیقه‌ای الچه و به تساوی کشاندن بازی خیلی‌ها تصور می‌کردند که کار تیم جوان ژاوی تمام شده و حتی احتمال دریافت گل سوم هم وجود دارد، یک ستاره جوان دیگر برای آبی اناری‌ها گلزنی کرد تا پسربچه‌های آینده دار بارسا، شبی رویایی برای تیم شان رقم بزنند؛ نیکو گونزالس ۱۹ ساله در دقیقه ۸۵ روی پاس گاوی دروازه حریف را باز کرد تا یکی از سه ضلع مثلث طلایی امشب لقب بگیرد.

کافی است ماشین حساب به دست گرفته و یک جمع و تقسیم ساده انجام دهید؛ آن گاه به عدد شگفت انگیز ۱۹.۳۳ خواهید رسید؛ این عدد، میانگین سنی گلزنان بارسلونا در بازی امشب است که واقعا تحسین برانگیز به حساب می‌آید.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی