تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کلافگی مردم از آتش سوزی و تاخیر زیاد قطارهای یزد

با وجود اینکه زیرساخت های خطوط ریلی شهر یزد وضعیت مطلوبی دارد، ولی تنها خرابی و تاخیر های زیاد سهم مردم یزد از این امکانات است.

کد خبر: ۱۱۶۶۰۸
۱۵:۲۰ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰

 

کلافگی مردم از آتش سوزی و تاخیر زیاد قطارهای یزد

 

دیدارنیوز: با وجود اینکه زیرساخت های خطوط ریلی شهر یزد وضعیت مطلوبی دارد، ولی تنها خرابی و تاخیر های زیاد سهم مردم یزد از این امکانات است. موضوع مشکلات متعدد قطارهای یزد آنقدر زیاد شده که پیگیری در سطح ملی را نیز در پیش داشته است. آتش سوزی و تاخیر های زیاد، مردم یزد را کلافه کرده و قطارهای با کیفیت عبوری که از سایر شهرها حرکت می کنند نیز جای چندانی برای یزدی ها ندارد.

قیمت بالای بلیط هواپیما مردم را مجاب به استفاده از قطار می کند

هزینه های سفر هوایی به حدی بالارفته که قشر زیادی از مردم که مختص به شهر یزد نیز نیست، خرید بلیط قطار را مناسبت ترین روش برای سفر خود می دانند. امار بالای واژگونی اتوبوس ها مزید بر علت شده تا بیش از قبل تقاضا برای سفر ریلی افزایش یابد. در نقطه ی مقابل، شاهد کاهش تعداد قطارهای ترانست از مسیر یزد هستیم تا جایی که در مسیر یزد – تهران اکنون هیچ قطار سریع السیری وجود ندارد.

وضعیت حمل و نقل ریلی یزد خوب نیست

در حال حاضر سفرهای ریلی استان محدود به قطار یزد مشهد و یزد تهران است. قطارهای مشهد یک روز درمیان و قطار به تهران هر شب مسافران را جا به جا می کنند اما تاخیرهای مکرر، کمبود بلیط و خرابی قطارهای این مسیر بیشتر از همیشه وضعیت حمل و نقل ریلی یزد را نابسامان کرده است.

قطارهای یزد تاخیر ندارد!!

مسئولین راه آهن یزد ادعا می کنند که قطار های این شهر تاخیر بسیار اندکی دارند ولی توقف های طولانی در مسیر به دلیل نقص فنی، از تاخیر چند ساعته در ایستگاه قطار کلافگی بیشتری را برای مردم به ارمغان می آورد. در آخرین حادثه ای که در این خطوط ریلی اتفاق افتاد، قطار مسافربری یزد تهران بعد از 3 ساعت حرکت، در نزدیکی نائین دچار نقص فنی شد و مسافران بعد از 13 ساعت به اجبار با اتوبوس سفر خود را به سرانجام رسانند.

 

کلافگی مردم از آتش سوزی و تاخیر زیاد قطارهای یزد

از سهمیه استان استفاده کنید

مدیر رابط عمومی راه اهن یزد کمبود قطار و مشکلات متعدد خطوط ریلی یزد را تایید کرد و عنوان نمود: تا زمانی که قطارهای سریع السیر مرمت شوند، مردم می توانند از سهمیه استان برای جا به جایی به سایر شهرها استفاده کنند. قطار از تهران به بندرعباس و بالعکس، کرمان – تهران ، اصفهان تهران و زاهدان – تهران ، نمونه ای از مواردی هستند که یزد سهمیه بلیط دارد. البته با توجه به افزایش تقاضا و کمبود قطار در این مسیرها نیز، سهم چندانی عاید یزدی ها نمی شود و سهمیه خاصی برای آن ها باقی نمی ماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی