تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تعریف و تمجید ویژه جهانبخش از کارلوس کی‌روش

جهانبخش درباره حضور کارلوس کیروش می‌گوید مهمترین ویژگی در تیم کی‌روش آن نظم و اتحاد در تیم بود. هم از نظر تکنیکی و هم از نظر گروهی و آن انسجامی که در تیم بین بچه‌ها وجود داشت. او همیشه تکرار می‌کرد که سطح تیم ملی را هر سال یک درجه بهتر کنیم و در هر تورنومنتی و هر بازی، اولویت ما پیشرفت تیم ملی باشد.

کد خبر: ۱۱۶۶۰۱
۱۴:۱۷ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰

تعریف و تمجید ویژه جهانبخش از کارلوس کی‌روش

دیدارنیوز - کارلوس کی روش ۸ سال در تیم ملی فعالیت کرد و هر چند جامی به دست نیاورد، ولی موفق شد ایرانی قدرتمند بسازد که در دو جام جهانی خودی نشان دهد.

علیرضا جهانبخش با تعریف و تمجید از کارلوس می‌گوید: «من همیشه گفتم، تیم ملی متعلق به هیچ کسی نیست. حضور در این تیم، برای هر کسی یک افتخار است و برای همه رخ نمی‌دهد. در تمام این سال‌ها چه در تیم ملی بودم و چه نبوده‌ام حمایت کرده‌ام و همیشه هم همین خواهد بود. مربیان به تیم‌ها می‌آیند و می‌روند. آقای کی‌روش سالیان بیشتری در تیم حضور داشتند و عادت بهتری در گروه وجود داشت.»

او ادامه می‌دهد: «مهمترین ویژگی در تیم کی‌روش آن نظم و اتحاد در تیم بود. هم از نظر تکنیکی و هم از نظر گروهی و آن انسجامی که در تیم بین بچه‌ها وجود داشت. او همیشه تکرار می‌کرد که سطح تیم ملی را هر سال یک درجه بهتر کنیم و در هر تورنومنتی و هر بازی، اولویت ما پیشرفت تیم ملی باشد. من قطعا به عنوان یک ایرانی برایم جذاب بود که سرمربی تیم ملی کشورم که از یک ملیت دیگری است، آنقدر به این موضوع اهمیت بدهد. این ذهنیت در بین بچه‌ها نهادینه کرد و این تاثیرات مستقیم او روی بچه‌ها بود. از سوی دیگر تغییر نسلی که انجام شد خیلی کار ساده‌ای نبود. الان شما دارید مشاهده می‌کنید که تیم‌های ژاپن، کره جنوبی و عربستان در حال تغییر نسل هستند، ولی خیلی خوب نتوانستند این کار را انجام دهند. ایشان توانستند با حواشی که همراهش بود، این تغییر نسل را در تیم ملی انجام دهند. از نکته‌های دیگر باید به ساختمان پک اشاره کردم. زمین تمرینی ماست که جزو بهترین‌ها است. ساختمان پک یکی از مهمترین چیزهاست که همه از آن دارند استفاده می‌کنند. این‌ها مسائلی بود که من حس کردم و نتایج تیم ملی هم بازگوی شرایط است.»

جهانبخش ترجیح داد درباره ویلموتس حرفی نزند: «در خصوص آقای ویلموتس نمی‌خواهم صحبت کنم، ولی آقای اسکوچیچ ایده‌های خودشان را دارند و یک سری بازیکن خیلی باکیفیت به تیم ملی اضافه کرده‌اند و همین مسیر را پیش می‌برند. نتایجی هم گرفتند بازگوی این شرایط است. به خاطر همین می‌گویم که بازیکنان می‌آیند و می‌روند، ولی حرکت رو به جلوی تیم ملی باید ادامه پیدا کند.»

برچسب ها: کارلوس کیروش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی