تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

رئیس قوه قضاییه: برای مشکلات استان‌ها نمی‌شود نسخه مشترک پیچید

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه گلستان از جمله استان‌های متمایز کشور است، گفت: آمده ایم تا با مشکلات و دغدغه‌های مردم از نزدیک آشنا شویم.

کد خبر: ۱۱۶۴۷۷
۰۹:۴۸ - ۲۵ آذر ۱۴۰۰

رئیس قوه قضاییه: برای مشکلات استان‌ها نمی‌شود نسخه مشترک پیچید

دیدارنیوز ـ حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در بدو ورود به استان گلستان در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این استان، پهنه‌ای است که هم تنوع آب و هوایی مختلف داشته و هم از مواهب الهی گوناگونی بهره‌مند است، افزود: گلستان از معدود استان‌هایی است که دشت، جلگه، ساحل، بیابان و جنگل و کوه و کوهپایه دارد و از این حیث از سایر استان‌ها متمایز است.

وی با بیان اینکه مردم این استان در کمال آرامش و انسانیت سال‌های متوالی است زندگی امن و آرامی را داشته و دارند، افزود: معتقدیم باید از همه توان‌ها بهره برد تا برای استفاده بیشتر از این مواهب الهی در جهت آرامش، رفاه و آسایش مردم موانع برطرف شود.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه همه قوا وظیفه خود می‌دانیم برای شناخت بیشتر با مسائل، دغدغه‌ها و موانع استان‌ها از نزدیک در استان‌ها حضور پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: هر استانی مساله خاص خود را دارد و نمی‌شود نسخه مشترکی برای آن‌ها پیچید.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه به گلستان آمده ام تا هم مسائل قضایی و روند آن را مشاهده کرده و هم سایر مشکلاتی که می‌توانیم مستقیم و غیر مستقیم در قوه قضائیه و یا در جلسه سران قوه برایش چاره اندیشی کنیم را مورد بررسی قرار دهیم.

وی ضمن ابراز امیدواری برای پوشاندن جامه عمل به مصوبات این سفر ها، گفت: ان شاءالله امشب بتوانیم تصمیمات سفر را برای شما و مردم بیان کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی