تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

قالیباف: دغدغه اول مجلس و مجموعه حاکمیت معلمان هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه اول مجلس و مجموعه حاکمیت معلمان هستند تا بتوانند تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین را با امنیت کامل و با احساس و شعف خوبی پیش ببرند.

کد خبر: ۱۱۶۴۴۰
۱۲:۳۳ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰

قالیباف: دغدغه اول مجلس و مجموعه حاکمیت معلمان هستند

دیدارنیوز - محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس و بعد از اتمام بررسی لایحه رتبه بندی معلمان گفت: از همه نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون آموزش تشکر می‌کنم که با تلاش خود رتبه بندی معلمان را به نتیجه رساندند. این موضوع که قریب به یک دهه با فراز و نشیب‌هایی روبرو بود در مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تامین بار مالی به نتیجه رسید.

وی افزود: بررسی و تصویب لایحه رتبه بندی در مجلس مقداری زمان بر شد، چون به بررسی دقیق نیاز داشت که مسائل قانون اساسی و بار مالی آن حل شده و منزلت، معیشت و ارتقاء کیفیت سطح آموزش و تحصیلات، شایسته سالاری و شایسته گزینی رعایت شود.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: مهم‌ترین سرمایه‌های کشور، فرزندان دلبند این سرزمین بوده که در اختیار معلمان ما هستند و آینده کشور ما در دستان این عزیزان است. فرهنگیان مطمئن باشند دغدغه اول مجلس شورای اسلامی و مجموعه حاکمیت معلمان هستند تا بتوانند تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین را با امنیت کامل و با احساس و شعف خوبی پیش ببرند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی