تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

دروازه‌بان آژاکس: بارسلونا خانه من است

آندری اونانا گلر آژاکس که پیش از این خبر توافق او با اینتر مشخص شده بود حالا اعلام کرده به دنبال رفتن به بارسلوناست زیرا که او در لاماسیا رشده کرده و به دنبال بازی در این تیم است.

کد خبر: ۱۱۶۴۱۲
۰۹:۰۶ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰

دروازه‌بان آژاکس: بارسلونا خانه من است

دیدارنیوز - ارداد آندری اونانا که در آکادمی لاماسیا و در شهر بارسلونا رشد کرده، در پایان فصل با آژاکس تمام می‌شود و اخبار حاکی از توافق این سنگربان با مدیران اینتر بوده است. اما آندری اونانا تاکید کرد علاقه زیادی به بازگشت به بارسلونا داشته و البته هنوز در مورد مقصد بعدی خود تصمیم نگرفته است.

آندری اونانا گفت: "چندین پیشنهاد دارم، اما هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده ام. شما هرگز نمی‌دانید در فوتبال چه اتفاقی می‌تواند رخ دهد و هیچ قطعیتی وجود ندارد. ما منتظریم ببینیم کدام پروژه جالب‌تر است و برای من مهم ارزیابی شرایط ورزشی باشگاه است. بارسا همچنان یکی از بهترین تیم‌های جهان است و البته من می‌خواهم هر هفته بازی کنم.

توافق با اینتر؟ مطبوعات در مورد خیلی چیز‌های دیگر هم صحبت می‌کنند و شایعاتی در مورد رفتن من به آرسنال و بارسا نیز منتشر شده، اما در حال حاضر توافقی وجود ندارد و من هنوز تصمیم گیری نکرده ام.

احتمال انتقال به بارسلونا؟ من همچنان با بارسا در تماس هستم و از زمان جدایی رابطه خیلی خوبی با این تیم دارم. بارسا خانه من است و همیشه تماس‌هایی وجود داشته است. به طور مشخص امضای قرارداد با بارسا همچنان گزینه اول من است. اینجا خانه من بوده و من در این شهر بزرگ شدم. می‌دانم که بالاخره یک روز در نوکمپ بازی خواهم کرد، نمی‌دانم با لباس بارسا یا مقابل این تیم.

رقابت احتمالی با مارک آندره تراشتگن؟ دروازه بان بارسا همیشه یکی از بهترین‌های جهان خواهد بود، چه تراشتگن باشد و چه هر شخص دیگری. مارک در گذشته نشان داده که چه دروازه بان بزرگی است و او به این روند ادامه می‌دهد. همه ما اشتباه می‌کنیم و این بخشی از روند یادگیری است.

سابقه حضور در بارسلونا؟ در لاماسیا شما در یک هتل مجلل هستید و تا زمانی که از آنجا خارج نشده اید، متوجه ارزش این آکادمی نمی‌شوید. شما آنجا به عنوان یک بازیکن رشد کرده و چیز‌های زیادی یاد می‌گیرید و خاطراتی که من در لاماسیا دارم فوق العاده است. "

برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی