تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

با حکم کمیته انضباطی خطیر ۵ سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد!

علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال که در پی افشاگری علیه فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق احضار شد با حکم کمیته اخلاق ۵ سال از حضور در فوتبال، فوتسال! و فوتبال ساحلی! محروم و به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان جریمه محکوم شد.

کد خبر: ۱۱۶۳۸۲
۱۳:۱۴ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

محرومیت 5 ساله خطیر

دیدارنیوز - فدراسیون فوتبال تنها چند روز پس از معرفی علی خطیر به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور، معاون سابق استقلال را از حضور در فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی محروم کرد. حسن کامرانی فر این محرومیت را به بهاروند اعلام کرده تا به صورت محرمانه به خطیر اطلاع داده شود و همچنین تاکید کرده خطیر می‌توالند ظرف یک هفته به کمیته اخلاق (یعنی همان کمیته‌ای که او را محروم کرده) درخواست تجدید نظر بدهد.

از آن جایی که آخرین بار رییس فدراسیون فوتبال علیه علی خطیر مصاحبه کرد و در این نامه هم هیچ اشاره‌ای به دلیل محرومیت خطیر نشده، اینگونه به نظر می‌رسد که معاون سابق باشگاه استقلال و عضو جدید هیات مدیره تراکتور قربانی افشاگری علیه فدراسیون فوتبال شده است.

علی خطیر چندی پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی تخلفات اداری فدراسیون فوتبال را برملا کرد که در پی این افشاگری، کمیته اخلاق حکم به احضار او داد. کمیته اخلاق پیش از این وحید صالحی را هم به واسطه افشاگری علیه فدراسیون فوتبال و افشای فساد در داوری و نفوذ دلال در تشکیلات داوری احضار کرده بود.

با حکم کمیته انضباطی خطیر ۵ سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد!

علی خطیر در پی احضار کمیته اخلاق، اعلام کرد، چون هیچ منصبی در فوتبال ندارد و این کمیته هم طبق اساسنامه با پایان دوره فدراسیون قبلی، به دلیل معرفی نشدن از سوی مجمع و هیات رییسه جدید فدراسیون فوتبال، غیرقانونی تلقی می‌شود، حاضر نیست به کمیته اخلاق برود.

اگر این محرومیت ۵ ساله علی خطیر از فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی به دلیل افشاگری اش علیه فدراسیون و خودداری اش از حضور در کمیته اخلاق باشد، این رویه تاسف برانگیز است چرا که کمیته اخلاق به عنوان یک نهاد مستقل باید با تخلف و فساد برخورد کند نه با افشاگر.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی