تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ملاقات لاپورتا و مدیربرنامه هالند در تورین

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، جلسه‌ای را با مینو رایولا مدیر برنامه ستاره نروژی دورتموند برای انتقال این بازیکن به بارسلونا در تورین برگزار کرده است.

کد خبر: ۱۱۶۳۷۲
۱۲:۰۸ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

ملاقات لاپورتا و مدیربرنامه هالند در تورین

دیدارنیوز -  شایعات درباره سرنوشت ارلینگ هالند در پایان فصل به گوش می‌رسد و ظاهرا مقصد نهایی این بازیکن هنوز مشخص نشده است.

درخشش این مهاجم بروسیا دورتموند باعث شده که باشگاه‌های بسیاری خواهان جذب او در تابستان سال آینده باشند، خصوصا که بند فسخ قرارداد او با این باشگاه آلمانی فعال شده و می‌توان او را با قیمتی معقول خریداری کرد.

مینو رایولا، مدیربرنامه هالند، چند روز قبل صحبت‌هایی را درباره آینده این بازیکن مطرح کرده و از چند باشگاه مطرح اروپایی به عنوان مقصد احتمالی او نام برده که بارسا نیز در بین این چهار باشگاه قرار داشت.

حالا فابریتزیو رومانو خبر داده که لاپورتا به تورین پرواز کرده و پیش از حضور در هتلش به همراه متئو المانی، مدیر فوتبال بارسا، به دیدار با رایولا رفته است.

او از این فرصت استفاده کرده تا بتواند با این مدیر برنامه شناخته شده درباره شرایط ارلینگ هالند و احتمال جذب او در تابستان سال اینده میلادی صحبت کند.

به باور رایولا، چهار باشگاه شامل بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا یا منچسترسیتی شانس زیادی برای جذب هالند در پایان فصل جاری دارند.

بسیاری باور دارند که این بازیکن نروژی ترجیح می‌دهد به سانتیاگو برنابئو ملحق شود و در صورت انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، با این فوق ستاره فرانسوی هم‌بازی شود.

گفته می‌شود که لاپورتا چند روز پس از انتخاب شدن به عنوان رییس باشگاه بارسا نیز ملاقاتی را با رایولا انجام داده بود تا از همان روز‌های ابتدایی به دنبال بررسی شرایط جذب هالند باشد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی