تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تاکید رئیس شورای شهر تهران برای رسیدگی به وضعیت حمل و نقل در پایتخت ایران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که وضعیت حمل و نقل شهر تهران خراب است، گفت: با برنامه ریزی درست می‌توان نسبت به ساماندهی و بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی شهر تهران اقدام کرد.

کد خبر: ۱۱۶۳۶۲
۱۱:۰۰ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

 

تاکید رئیس شورای شهر تهران برای رسیدگی به وضعیت حمل و نقل در پایتخت ایران

 

دیدارنیوز: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که وضعیت حمل و نقل شهر تهران خراب است، گفت: با برنامه ریزی درست می‌توان نسبت به ساماندهی و بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی شهر تهران اقدام کرد.

 مهدی چمران در ابتدای سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ۲۵ آذر گفت: قطعا حمل و نقل در کشور ما اهمیت بسزایی دارد و رانندگان نیز که شغل سخت رانندگی را بر عهده دارند نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. قطعا در حوزه حمل و نقل ریلی و حمل ونقل جاده ای نه تنها در تهران ، که در بسیاری از شهرها و حتی بین شهرها مشکل وجود دارد که باید با برنامه ریزی نسبت به حل این مشکلات اقدام کنیم.

امیدواریم بودجه ای که در برنامه بودجه سال ۱۴۰۰ برای حوزه حمل و نقل در نظر گرفته شده بود، که البته عملیاتی نشد در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند البته این در شرایطی است که ابتدا این موضوع از بودجه سال ۱۴۰۱ حذف شده بود اما بعدا اضافه شد و امروز امیدواریم در مجلس شورای اسلامی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تزریق ۱۶۵ دستگاه اتوبوس برای شهر تهران، در مقایسه با ۲۵۰۰ اتوبوسی که ظرف ۴ سال گذشته از رده خارج شده اند قابل مقایسه نیست و وضع حمل و نقل تهران خراب است و باید سرچشمه آلودگی هوا را در اینجا ببینیم. در چنین شرایطی برگزاری برخی نمایشگاهها در تهران نیز موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود. آلودگی هوایی که ما آن را تنفس می‌کنیم و امید داریم که این مشکل حل و فصل شود. بی تردید با برنامه ریزی درست می‌توان کارها را انجام داد.

منبع: اینتر آذ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی