تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

شریفی: ۱۰۰ میلیارد تومان غرامت فدراسیون فوتبال به ونزوئلا است

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: رییس وقت فدراسیون فوتبال به تعهدات خود عمل نکرد و اکنون باید ۱۰۰ میلیارد تومان با توجه به شکایت ونزوئلا به فدراسیون فوتبال این کشور پرداخت کنیم.

کد خبر: ۱۱۶۳۵۳
۱۰:۰۶ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

فدراسیون

دیدارنیوز - حسین شریفی در گفت و گویی اظهار داشت: زمانی که کارگروه وی‌ای آر در فدراسیون فوتبال تشکیل شد با بررسی‌های کارشناسانه در شهریور ماه رسما اعلام کردیم که برای ورود وی‌ای آر ۱۵ تا ۱۸ ماه زمان نیاز داریم.

وی درباره قرارداد حامی مالی در بخش داوری گفت: حداقل سه هزار بازی لیگ برتر را باید در نظر بگیریم که مبلغ قرارداد فدراسیون با حامی بسیار پایین و حدود ۳ میلیارد تومان بود و این قرارداد بعد از بحث‌های متفاوت چند برابر شد. در قرارداد جدید اصلاحات زیادی را قرار دادیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در قرارداد ویلموتس ۲ اتفاق دیگر افتاد و مسوولان وقت فدراسیون باید پاسخگو آن باشند. امروز (سه شنبه) ساعت ۱۱ صبح جلسه دادگاه مانوئل فررا دستیار ویلموتس را داریم و رای آن صادر می‌شود و وی هم تقاضای خسارت ۳۰۰ هزار یورویی کرد و تیم حقوقی فدراسیون فوتبال و وکلا تلاش می‌کنند تا این خسارت‌ها را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: تمام فکر ما معطوف به این ماجرا بوده تا اینکه خبر دیگری رسیده که ونزوئلا از فدراسیون فوتبال شکایت کرده است. شرکتی که چهار سال پیش با فدراسیون وقت قراردادی برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل ایران و نزوئلا در ابان ٩٦ داشته ٣٦٥ هزار دلار قرارداد می‌بندد و این تعهدات از سمت فدراسیون وقت گویا اجرایی نشده است.

شریفی یادآور شد: از یک جایی به بعد هیچ کسی درخواست مصالحه را نمی‌دهد و در جریان آن نیستیم. همان شرکت الان ادعای خسارت و شکایت بین المللی علیه فدراسیون فوتبال کرده که مبلغ آن ۳ و نیم میلیون یورو است. این شکایت تازه اعلام وصول شده و در جریان آن نبودیم. با پول امروز ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه این غرامت است.

وی افزود: تیم ملی فوتبال بازی دوستانه کرده، اما بجای درآمدزایی، جریمه می‌شویم. پول این جریمه باید صرف بازی‌های دوستانه شود نه غرامت.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره قرداد با قطر گفت: وقتی بحث قرارداد فدراسیون با قطر مطرح شد، خیلی‌ها عنوان کردندکه این قرارداد تمدید شده است. آن دوستانی که ادعای تمدید دارند، قرارداد قبلی را نشان دهند. نسخه‌ای از آن در فدراسیون موجود نیست. در تفاهم جدید کمپ‌های تیم ملی کشورمان شامل بزرگسالان، امید و زنان به صورت رایگان و چهار کمپ تمرینی بعد از قطعی شدن صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی در قطر برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی