تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

اولویت آمریکا در مذاکرات وین از زبان سخنگوی وزارت خارجه این کشور

یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری به سوال یکی از خبرنگاران درباره ارزیابی دولت آمریکا از وضع فعلی مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین پاسخ داد.

کد خبر: ۱۱۶۳۴۰
۰۹:۱۲ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

اولویت آمریکا در مذاکرات وین از زبان سخنگوی وزارت خارجه این کشور

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا، جالینا پورتر معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که ارزیابی دولت آمریکا از وضع فعلی مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین چیست و آیا آمریکا هم مانند ایران تصور می‌کند پیش رفتی در مذاکرات حاصل شده است یا نه، بیان کرد: من هیچ ارزیابی بخصوصی را ارائه نمی‌دهم، اما رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده آمریکا در وین و هیات او دیروز (یک شنبه) به مذاکرات پیوستند.

پورتر ادامه داد: چیزی که می‌توانم بگویم این است که اولویت ما ازسرگیری سازنده این مذاکرات است، در حالی که تمامی طرفین به دنبال دست یابی به بازگشت دوجانبه سریع به پایبندی به برجام [توافق هسته ای]باشند. الان خیلی زود است برای این که بتوانیم بگوییم ایران به رویکردی سازنده‌تر روی آورده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی