تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

ژاوی: ادای احترام به مارادونا باعث افتخار ماست

ژاوی، سرمربی بارسلونا، پیش از دیدار با بوکاجونیورز به مناسبت بزرگداشت دیگو آرماندو مارادونا، می‌گوید این تیم باید سال را به شکل خوبی به پایان برساند.

کد خبر: ۱۱۶۳۳۱
۰۸:۴۸ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

ژاوی بارسلونا در مقابل بوکاجونیورز

دیدارنیوز - باشگاه بارسلونا این روز‌ها شرایط بسیار دشوار و تلخی را سپری می‌کند. بارسا اخیراً از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و در لالیگا نیز وضعیت خوبی ندارد. شاگردان ژاوی هرناندز فردا شب در مسابقه‌ای که برای بزرگداشت دیه‌گو آرماندو مارادونا فقید برگزار می‌شود به مصاف بوکاجونیورز آرژانتین خواهند رفت؛ دیداری که در ریاض عربستان برگزار خواهد شد و قطعاً بارسا مقابل بوکاجونیورز نیز کار آسانی برای پیروزی پیش‌رو نخواهد داشت.

ژاوی، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری پیش از این بازی گفت: "حضور در اینجا به عنوان نماینده بارسا و ادای احترام به یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ باعث افتخار است. این یک آزمون خوب برای بازیکنانی است که با بارسای بی بوده و در تیم اول شرکت نکرده اند. همچنین آزمونی خوب برای دنی آلوز که تا اینجا نتوانسته بود به میدان برود.

این سفر برای ما خوب پیش نمی‌رود، اما با میل زیادی به انجام آمده ایم. مارادونا تاریخ فوتبال را رقم زده است. اکنون وقت آن است که شرایط را تغییر دهیم و شادی را به خود برگردانیم. همچنین به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. باید بر این شرایط غلبه کنیم و تصویر خوبی از خود نشان دهیم و سال را به خوبی به پایان برسانیم. "

امروز مشخص شد که بارسلونا باید در لیگ اروپا به مصاف ناپولی برود. ژاوی در این باره گفت: " آن‌ها حریف پیچیده‌ای هستند و یکی از سرسخت‌ترین رقبای حاضر در مسابقات محسوب می‌شوند. فکر می‌کنم این مسابقه یک ادای احترام دیگر را به مارادونا خواهد بود. "

منبع: ایسنا
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی