تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

بازار نفت متمرکز بر اقدام بعدی اوپک پلاس

قیمت نفت در معاملات امروز به 75.57 دلار افزایش یافت.

کد خبر: ۱۱۶۳۰۹
۱۵:۵۳ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

بازار نفت متمرکز بر اقدام بعدی اوپک پلاس

 

دیدارنیوز: در بحبوحه کم شدن نگرانی‌ها در مورد سویه اُمیکرون و اینکه احتمالا این سویه بیماری شدیدی ایجاد نمی‌کند و این امر احتمالا تاثیرات محدودی بر تقاضا برای سوخت در جهان خواهد داشت، تمایلی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بازار نفت بهبود پیدا کرده و این امر سبب شد تا قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یابد.
هر بشکه نفت برنت با ۴۲ سنت افزایش ۷۵.۵۷ دلار فروخته شد. این نوع نفت در معاملات روز جمعه یک درصد افزایش ارزش را ثبت کرده بود.
هر بشکه نفت خام آمریکا با ۴۶ سنت افزایش ۷۲.۱۳ دلار معامله شد. این نوع نفت نیز در معاملات روز جمعه افزایش یک درصدی را ثبت کرده بود.
هر دو شاخص نفتی طی هفته گذشته، افزایش حدود ۸ درصدی را ثبت کرده بودند که نخستین افزایش هفتگی در ۷ هفته گذشته به شمار می‌رود. این دو شاخص بیش از نیمی از خسارات ناشی از خبر‌های مربوط به اُمیکرون را که نخستین بار در ۲۵ نوامبر منتشر شد، جبران کردند.
تاتسو فومی اوکوشی، اقتصاددان ارشد در نومورا سکیوریتی گفت: «از آنجایی که ریسک بیماری جدی در اُمیکرون بسیار پایین دیده شده است، حس راحتی و ارامش افزایش یافته است.»
وی افزود: «تمرکز بازار بر اقدام بعدی اوپک پلاس تغییر کرده است.»
دانشمندان آفریقای جنوبی در روز جمعه گفتند نشانه‌ای در مورد اینکه سویه اُمیکرون بیمار شدیدتری ایجاد می‌کنند، مشاهده نکرده‌اند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی